-
BALLANTINE, J. H., 2001. The Sociology of Education, Schools and Society. Prentice Hall.
-
BERNSTEIN, B., 1971. Class, codes and Control. London: Routledge & Kegan Paul.
-
GIDDENS, A., 2013. Sociologie. Praha: Argo. ISBN 978-80-257-0807-1.
-
HAVLÍK, R., a kol., 1998. Učitelské povolání z pohledu sociálních věd. Praha: Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy. ISBN 80-86039-72-2..
-
HAVLÍK, R., HALÁSZOVÁ, V., PROKOP, J. 1996. Kapitoly ze sociologie výchovy. Praha: Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy. ISBN 80-86039-10-2..
-
HAVLÍK, R., KOŤA, J. Sociologie výchovy a školy. Vyd. 3. Praha 2011: Portál. ISBN 978-80-262-0042-0..
-
ILLICH, I. Odškolnění společnosti. Praha: SLON, 2001..
-
KASÍKOVÁ, H., STRAKOVÁ, J. 2011. Diverzita a diferenciace v základním vzdělávání. Praha: Karolinum. ISBN 978-80-246-1911-8..
-
KATRŇÁK, T. 2004. Odsouzeni k manuální práci: vzdělanostní reprodukce v dělnické rodině. Praha: Sociologické nakladatelství. ISBN 80-86429-29-6..
-
KELLER, J., TVRDÝ, L. 2008. Vzdělanostní společnost?. Praha: Sociologické nakladatelství. ISBN 978-80-86429-78-6..
-
LILLY, E., GREEN, C. R. 2003. Developing Partership with Families Through Children´s Literature. Prentice Hall..
-
MATĚJŮ, P., STRAKOVÁ, J. eds., 2006. (Ne)rovné šance na vzdělání: vzdělanostní nerovnosti v České republice. Praha: Academia. ISBN 80-200-1400-4..
-
RABUŠICOVÁ, M.. 2002. Gramotnost: staré téma v novém pohledu. Brno: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta. ISBN 80-86251-14-4..
|