| Název předmětu | Akademický anglický jazyk |
|---|---|
| Kód předmětu | KAJ/DAAJ |
| Organizační forma výuky | bez kontaktní výuky |
| Úroveň předmětu | Doktorský |
| Rok studia | nespecifikován |
| Semestr | Zimní a letní |
| Počet ECTS kreditů | 0 |
| Vyučovací jazyk | Čeština |
| Statut předmětu | Povinný |
| Způsob výuky | Kontaktní |
| Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
| Doporučené volitelné součásti programu | Není |
| Vyučující |
|---|
|
|
| Obsah předmětu |
|
nespecifikováno
|
| Studijní aktivity a metody výuky |
| nespecifikováno |
| Výstupy z učení |
|
Předmět "Akademický anglický jazyk" je zaměřen na prohlubování kompetencí studentů doktorského studia v oblasti angličtiny pro specifické účely (ESP), jmenovitě v oblasti akademického psaní a prezentačních dovedností, s důrazem na jejich odbornost. Studenti si během studia osvojí a prohloubí techniky čtení odborných článků v anglickém jazyce, zdokonalí se ve svých prezentačních dovednostech a rozšíří svoje kompetence v oblasti sestavování akademických článků, pomocí využití nově získaných odborných jazykových prostředků. V rámci předmětu je výuka zaměřena na následující témata: " Úvod do akademického psaní, shrnutí textu " Parafrázování " Koheze, styly, citace " Slovesa " Trpný rod " Přídavná jména " Příčina a následek " Porovnávání " Vizualizace výsledků " Prezentační dovednosti - základní prvky " Prezentační dovednosti - propojování prezentací " Prezentační dovednosti - jazyk prezentací
|
| Předpoklady |
|
nespecifikováno
|
| Hodnoticí metody a kritéria |
|
nespecifikováno
Prezentace výzkumného projektu/téze disertační práce. Nejlépe Powerpointová prezentace cca 15-20 minut. Představte si to jako příspěvek na mezinárodní konferenci. Prosím, zdokonalte svoje prezentační dovednosti, tak aby prezentace byla reprezentativní, to znamená text se nečte, při prezentaci nesedíte. |
| Doporučená literatura |
|
|
| Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
| Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr |
|---|