Vyučující
|
-
Khodaverdi Neda, Mgr. Ph.D.
-
Grzinčič Dagmar, Mgr.
|
Obsah předmětu
|
Témata seminářů: Language teaching in the third millennium Artificial Intelligence & CHATGPT Project-based language teaching Theme-based and competency-based language learning Drama activities
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Cvičení, Seminář, E-learning, Prezentace práce studentů
|
Výstupy z učení
|
Cílem předmětu je hlubší a kritický teoretický vhled do problematiky alternativ ve výuce anglického jazyka a praktická aplikace technik a strategií uplatňování alternativních metod při výuce.
..
|
Předpoklady
|
..
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta, Praktická demonstrace získaných dovedností
Studenti prezenční formy studia - Docházka do výuky: Máte povolenu jednu absenci. Pokud se nemůžete zúčastnit, informujte prosím svého vyučujícího e-mailem před sezením. - Zápis do e-learningu. Úkoly a doplňkové materiály budou nahrány tam. - Je vyžadována pravidelná kontrola e-mailu TUL, protože to je nejrychlejší způsob, jak může vyučující kontaktovat studenty. - Mini výzkumná práce: Měla by být založena na tématech kurzu nebo by měla být projednána na začátku semestru a vybrána do 1. 11. 2024. Práce by měla být napsána písmem Times New Roman, písmo 14, dvojité řádkování, a nahrána na Disk Google prostřednictvím e-learningu do 22. 12. 2025. - Průběžný výzkumný projekt ve výuce: ŠVP a výuka jazyků založená na úkolech. Písemná zpráva by měla být nahrána na Disk Google prostřednictvím e-learningu do 26. 3. 2026. Studenti kombinovaného studia: - Měli by splnit přesné požadavky online a/nebo prezenčně. Poznámka: Předložený harmonogram se může změnit v závislosti na specifických potřebách skupiny. Pořadí prezentace témat se může také změnit v závislosti na potřebách a zájmech skupiny.
|
Doporučená literatura
|
-
Atkinson, D. Alternative Approaches to Second Language Acquisition. London & New York: Routledge. 2011.
-
Brown. ). Principles of Language Learning and Teaching.. Englewood Cliffs, 1994.
-
Cunningsworth, A. ). Evaluating and selecting EFL teaching materials. Oxford:, 1994.
-
Griffiths, G. Keohane. Personalizing Language Learning. Cambridge, 2000.
-
Kasíková, H. Kooperativní učení a vyučování: Teoretické a praktické problémy.. Praha, 2001.
-
Richards, J.; Rogers, T. Approaches and Methods in Language Teaching.. Cambridge, 2001.
|