| 
        Vyučující
     | 
    
        
            
                - 
                    Pražáková Martina, Mgr. Ph.D.
                
 
            
         
     | 
    | 
        Obsah předmětu
     | 
    
        Praxe je organizována na fakultních základních nebo středních školách, zpravidla ve vyučovacích předmětech přírodopis, biologie nebo jiných.  Jedná se o: 2 hodiny náslechů, 6 hodin vlastní výuky, 2 hodiny reflexe.
         
         
     | 
    | 
        Studijní aktivity a metody výuky
     | 
    
        
        Klinická praxe pod dohledem
        
            
                    
                
                    
                    - Účast na výuce
                        - 10 hodin za semestr
                    
 
                
                    
                    - Praktická výuka [vyjádření počtem hodin]
                        - 26 hodin za semestr
                    
 
                
             
        
        
     | 
    
    
        
        
            | 
                Výstupy z učení
             | 
        
        
            
                
                Cílem předmětu je prakticky si ověřit znalosti a dovednosti získané z výuky předmětů odborného základu (disciplíny biologické, geologické a oborová didaktika), osvojit si techniky využitelné při plánování, realizaci a reflexi vlastí výuky.
                 
                
                 
                
             | 
        
        
            | 
                Předpoklady
             | 
        
        
            
                
                
                nespecifikováno
                
                
                    
                        
                    
                    
                
                
  
             | 
        
        
            | 
                Hodnoticí metody a kritéria
             | 
        
        
            
                
                    
                        Prezentace nabytých zkušeností prostřednictvím portfolia
                        
                        
                         
                        
                    
                    
                
                 Reflexe výuky provázejícího učitele, příprava pedagogického deníku zahrnující plány a reflexi vlastní výuky.   Doložení a prezentace pedagogického deníku.
                 
             | 
        
    
    | 
        Doporučená literatura
     | 
    
        
         
         
     |