| 
        Vyučující
     | 
    
        
            
                - 
                    Erhart Jiří, prof. Mgr. Ph.D.
                
 
            
         
     | 
    | 
        Obsah předmětu
     | 
    
        Seznam otázek ke SZZ je zveřejňován aktuálně na stránce FP https://www.fp.tul.cz/student/szz#KFY
         
         
     | 
    | 
        Studijní aktivity a metody výuky
     | 
    | 
        
        
        
        
        nespecifikováno
        
     | 
    
    
        
        
            | 
                Výstupy z učení
             | 
        
        
            
                
                Státní závěrečná zkouška v kurzech Rozšiřujícího studia učitelství fyziky pro ZŠ nebo SŠ (kurzy DVPP).
                 
                Zvládnutí základů oboru učitelství fyziky.
                 
                
             | 
        
        
            | 
                Předpoklady
             | 
        
        
            
                
                
                Rozšiřující studium učitelství fyziky pro 2. stupeň ZŠ: Studium je určeno pro pedagogické pracovníky, kteří již získali odbornou kvalifikaci: 1) učitele prvního stupně základní školy podle § 7 zákona 563/2004 Sb. a chtějí získat způsobilost pro 2. stupeň ZŠ 2) učitele druhého stupně základní školy podle § 8 zákona 563/2004 Sb. a chtějí získat způsobilost vyučovat další předmět na 2. stupni ZŠ. Rozšiřující studium učitelství fyziky pro SŠ: Studium je určeno pro pedagogické pracovníky, kteří již získali odbornou kvalifikaci učitele střední školy všeobecně vzdělávacích předmětů podle § 9 odst. §1 zákona č.563/2004 Sb. a chtějí si ji rozšířit o daný předmět na SŠ.
                
                
                    
                        
                    
                    
                
                
  
             | 
        
        
            | 
                Hodnoticí metody a kritéria
             | 
        
        
            
                
                    
                        Ústní zkouška
                        
                        
                         
                        
                    
                    
                
                 Student si vytáhne dvě otázky, předvede didakticky pojatý okruh učiva s tím, že uvede nadhled na toto téma a praktické využití. V případě vhodnosti k zvolenému tématu za pomocí pomůcek předvede experiment k jedné z otázek. Pomůcky budou k dispozici při přípravě před zkouškou. Hodnotit se bude orientace v tématu a didaktické provedení. 
                 
             | 
        
    
    | 
        Doporučená literatura
     | 
    
        
         
         
     |