Vyučující
|
-
Pavlíková Stanislava, Ing. Ph.D.
-
Hastrdlová Šárka, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Corporate culture, Customer support
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogické metody (diskuze, rozhovor, brainstorming), Samostatná práce studentů (studium textů, literatury, problémové úkoly,výzkum, pisemná práce), E-learning
- Účast na výuce
- 28 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
Student získá jazykové dovednosti na prahové úrovni B1 podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky.
Student získá jazykové dovednosti na prahové úrovni B1 podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky.
|
Předpoklady
|
Student by měl mít takové vstupní jazykové dovednosti, aby byl schopen po absolvování semestru získat požadovanou jazykovou úroveň podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta, Didaktický test, Prezentace osvojených vědomostí formou referátu
Zápočet: - Absolvování testů vprůběhu studia - vypracování požadovaných prezentací - průběžné plnění podmínek zápočtů dle požadavků vyučujících - samostatné práce s e-learningovými materiály.
|
Doporučená literatura
|
-
ALLISON, J., EMMERSON P. The Business 2.0 Intermediate. Oxford, 2013. ISBN 9780230437883.
-
ALLISON,J., J. TOWNEND a P. EMMERSON. The Business 2.0 Upper- Intermediate. Oxford University. Oxford, 2013. ISBN 978-0-230-43796-8.
-
MCCARTHY, M. Grammar for business. New York, 2009. ISBN 0521727200.
-
MURPHY, R. The Business 2.0 Intermediate. Oxford University Press. Oxford, 2013. ISBN 978-0-230-43788-3.
|