Vyučující
|
-
Pavlíková Stanislava, Ing. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Témata: Quality
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogické metody (diskuze, rozhovor, brainstorming), Samostatná práce studentů (studium textů, literatury, problémové úkoly,výzkum, pisemná práce)
- Účast na výuce
- 20 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
- rozvíjet a upevňovat lexikální a frazeologické jednotky obecného jazyka - rozvíjet základní jazykové kompetence, především pak poslech a čtení s porozuměním - rozvíjet formy ústního projevu - diskuse, prezentace - pokračovat se systematickým upevňováním odborné slovní zásoby z oblasti hospodářského jazyka
Student získá jazykové dovednosti na rozvinuté úrovni B2/podprahové úrovni C1 podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky.
|
Předpoklady
|
Student získal požadované jazykové dovednosti předchozího semestru podle úrovně Společného evropského referenčního rámce pro jazyky.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta, Didaktický test, Systematické pozorování studenta
- účást na seminářích - absolvování testů v průběhu studia - vypracování prezentací - absolvování písemné a ústní zkoušky
|
Doporučená literatura
|
-
ALLISON, J., TOWNEND, J., EMMERSON, P. The Business 2.0 Upper-Intermediate. Oxford, 2013. ISBN 9780230437968.
-
ALLISON, J.,TOWNEND, J., EMMERSON, P. The Business 2.0 Upper-Intermediate. Oxford, 2013. ISBN 9780230437968.
|