Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
1) Monitoring the Patient 2) Vital Signs, Describing Readings, Graphs and Charts 3) Medication 4) Alternative Treatment 5) Giving Advice 6) Mind and Body, Final Oral Exam focus
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogické metody (diskuze, rozhovor, brainstorming), Samostatná práce studentů (studium textů, literatury, problémové úkoly,výzkum, pisemná práce)
- Účast na výuce
- 12 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
Cílem předmětu je upevnit a závěrečnou zkouškou prověřit schopnost studenta orientovat se v odborném medicínském textu, číst a interpretovat jej a vysvětlit odbornou terminologii, vyjádřit názor k odborné problematice, ústně i písemně prezentovat odborná témata. Kurz směřuje k osvojení plynulých komunikativních jazykových kompetencí, schopnosti profesionálně vysvětlovat, odůvodňovat a volit adekvátní komunikační strategie a jazykové prostředky v oblasti personální, sociální a pracovní v medicínském prostředí s angličtinou jako jednací řečí. Kurz probíhá formou dosazovacích, transformačních či překladových cvičení z vybrané učebnice anglického jazyka, s významnou podporou e-learningového prostředí s odbornými texty a autentickými audio-vizuální materiály. Výstupní úroveň kurzu odborné (medicínské) angličtiny je B2+ Společného evropského referenčního rámce (SERR).
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta, Didaktický test, Systematické pozorování studenta
|
Doporučená literatura
|
-
BAUMRUKOVÁ Irena. English in nursing: case studies. Tigris. Holešov, 2017. ISBN 978-80-7490-165-2.
-
BAUMRUKOVÁ Irena. English in nursing. H.R.G. Litomyšl, 2018. ISBN 978-80-7490-165-2.
-
TOPILOVÁ Věra. Medical English = Angličtina pro zdravotníky. Havlíčkův Brod, 2012. ISBN 978-80-7311-001-7.
|