Název předmětu | Filosofie výchovy pro 1. stupeň ZŠ |
---|---|
Kód předmětu | KFL/FVY |
Organizační forma výuky | Cvičení |
Úroveň předmětu | Magisterský |
Rok studia | nespecifikován |
Semestr | Letní |
Počet ECTS kreditů | 2 |
Vyučovací jazyk | Čeština |
Statut předmětu | Povinný |
Způsob výuky | Kontaktní |
Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
Doporučené volitelné součásti programu | Není |
Dostupnost předmětu | Předmět je nabízen přijíždějícím studentům |
Vyučující |
---|
|
Obsah předmětu |
1. Úvod do historické problematiky; představení klíčových problémů filozofické antropologie 2. Co je na člověku speciálního? 3. Humanistická tradice a problém výchovy 4. Problém inteligence 5. Gardnerova koncepce vícečetných inteligencí 6. Motivace a hodnoty 7. Výchova, společnost a ideologie
|
Studijní aktivity a metody výuky |
Monologický výklad (přednáška, prezentace, vysvětlování), Dialogické metody (diskuze, rozhovor, brainstorming)
|
Výstupy z učení |
Cílem předmětu Filosofie výchovy je seznámení posluchačů se zásadními moderními problémy výchovy a vzdělávání, a to zejména z široké perspektivy kognitivních věd.
Studenti budou obeznámeni s látkou v souladu s cílem a obsahem předmětu. |
Předpoklady |
Předpoklady jsou formulovány v anotaci předmětu a studijním plánu.
|
Hodnoticí metody a kritéria |
Kombinovaná zkouška, Esej
konspekt v rozsahu minimálně 3 normostran z vybraného textu |
Doporučená literatura |
|
Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr |
---|