| Název předmětu | Praktická terénní cvičení |
|---|---|
| Kód předmětu | KGE/PPTC |
| Organizační forma výuky | Cvičení |
| Úroveň předmětu | Magisterský |
| Rok studia | nespecifikován |
| Semestr | Letní |
| Počet ECTS kreditů | 4 |
| Vyučovací jazyk | Čeština |
| Statut předmětu | Povinný |
| Způsob výuky | Kontaktní |
| Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
| Doporučené volitelné součásti programu | Není |
| Vyučující |
|---|
|
| Obsah předmětu |
|
nespecifikováno
|
| Studijní aktivity a metody výuky |
| nespecifikováno |
| Výstupy z učení |
|
Kurz má tři etapy, přičemž zahrnuje i element společné terénní práce s kolegy z německé a polské části Euroregionu. V přípravná fázi na jednodenním česko-německo-polském workshopu studenti s garanty vyberou téma terénní výuky a vypracují návrhy projektu, ve kterém bude zahrnuta práce se zdroji a literaturou a vyhledají institucí, které dané téma potenciálně mohou řešit. Studenti se také rozdělí do smíšených týmů, které budou společně navrhovat metody a průběh společné práce. Druhou etapu je realizační fáze terénní výuky, která má organizační a odbornou složku, a realizují ji studenti sami pod dohledem odborného a organizačního garanta ve vybraných lokalitách a institucích v rámci česko-německo-polského Trojzemí. Třetí etapou je zpráva o průběhu a výsledku terénní výuky a vyhodnocení práce studentů. Katedra zabezpečuje roli organizačního a odborného garanta. Během výuky budou kombinované terénní metody rovněž proloženy činnostmi laboratorními, např. metody výzkumu environmentální zátěže krajiny, mapování potenciálu rozvoje a udržitelnosti krajiny na mobilních telefonech, či tabletech, praktické úkoly tvorby územního plánu a regionálního rozvoje.
|
| Předpoklady |
|
nespecifikováno
|
| Hodnoticí metody a kritéria |
|
nespecifikováno
|
| Doporučená literatura |
|
|
| Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
| Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr |
|---|