Předmět: Úvod do elektronického podnikání

» Seznam fakult » EF » KIN
Název předmětu Úvod do elektronického podnikání
Kód předmětu KIN/UEP
Organizační forma výuky Přednáška
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní
Počet ECTS kreditů 3
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu Volitelný
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Antlová Klára, doc. Ing. Ph.D.
Obsah předmětu
1. Vliv elektronického obchodu na organizaci 2. Strategie elektronického obchodu 3. Modely elektronického obchodu 4. Hodnocení přínosů elektronického obchodu, metriky 5. Podpora elektronického obchodu - SCM, CRM 6. Reklama, marketing na Internetu 7. E-dokumenty v podniku 8. Problematika bezpečnosti, 9. Legislativa, druhy plateb na Internetu 10. Trendy elektronického obchodu 11. Řízení projektu elektronického obchodu 12. E-learning 13. Rezerva

Studijní aktivity a metody výuky
Monologický výklad (přednáška, prezentace, vysvětlování)
  • Účast na výuce - 28 hodin za semestr
Výstupy z učení
Cílem předmětu je poskytnout posluchačům přehled o problematice elektronické komerce. Studenti se seznámí se základními prvky projektů elektronické komerce, modelovým řešením vybraných aplikací a dále s nabídkou renomovaných dodavatelů produktů e-commerce a příkladem praktického řešení projektu nebo jeho části. Úkolem předmětu je seznámit studenty především s možnostmi a praxí v oblasti B2B a podle situace s možnostmi B2C.
Studenti získají znalosti v daném předmětu v souladu s jeho cílem a obsahem. Uplatnit znalosti v diplomové práci.
Předpoklady
Předpokládá se základní znalosti informačních a komunikačních technologií, managementu a marketingu.

Hodnoticí metody a kritéria
Písemná zkouška

Studenti musí prokázat v písemném testu získané znalosti.
Doporučená literatura
  • Antlová, K. Úvod do elektronického podnikání. Liberec, 2006.
  • Clifton, B. Google Analytics. Brno, 2009.
  • Kubíček, M. Velký průvodce SEO. Praha, 2008.
  • Stone, B. Globální samoobsluha. 2014. ISBN 978-80-7252-527-0.
  • Stuchlík, P. Reklama na internetu. Praha, 2002.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr