| 
        Vyučující
     | 
    
        
            
                - 
                    Antlová Klára, doc. Ing. Ph.D.
                
 
            
         
     | 
    | 
        Obsah předmětu
     | 
    
        1. Vliv elektronického obchodu na organizaci  2. Strategie elektronického obchodu  3. Modely elektronického obchodu  4. Hodnocení přínosů elektronického obchodu, metriky  5. Podpora elektronického obchodu - SCM, CRM  6. Reklama, marketing na Internetu  7. E-dokumenty v podniku  8. Problematika bezpečnosti,  9. Legislativa, druhy plateb na Internetu  10. Trendy elektronického obchodu  11. Řízení projektu elektronického obchodu  12. E-learning  13. Rezerva 
         
         
     | 
    | 
        Studijní aktivity a metody výuky
     | 
    
        
        Monologický výklad (přednáška, prezentace, vysvětlování)
        
            
                    
                
                    
                    - Účast na výuce
                        - 28 hodin za semestr
                    
 
                
             
        
        
     | 
    
    
        
        
            | 
                Výstupy z učení
             | 
        
        
            
                
                Cílem předmětu je poskytnout posluchačům přehled o problematice elektronické komerce. Studenti se seznámí se základními prvky projektů elektronické komerce, modelovým řešením vybraných aplikací a dále s nabídkou renomovaných dodavatelů produktů e-commerce a příkladem praktického řešení projektu nebo jeho části. Úkolem předmětu je seznámit studenty především s možnostmi a praxí v oblasti B2B a podle situace s možnostmi B2C.
                 
                Studenti získají znalosti v daném předmětu v souladu s jeho cílem a obsahem. Uplatnit znalosti v diplomové práci.
                 
                
             | 
        
        
            | 
                Předpoklady
             | 
        
        
            
                
                
                Předpokládá se základní znalosti informačních a komunikačních technologií, managementu a marketingu.
                
                
                    
                        
                    
                    
                
                
  
             | 
        
        
            | 
                Hodnoticí metody a kritéria
             | 
        
        
            
                
                    
                        Písemná zkouška
                        
                        
                         
                        
                    
                    
                
                 Studenti musí prokázat v písemném testu získané znalosti.
                 
             | 
        
    
    | 
        Doporučená literatura
     | 
    
        
            
                
                - 
                    Antlová, K. Úvod do elektronického podnikání. Liberec, 2006. 
                
 
            
                
                - 
                    Clifton, B. Google Analytics. Brno, 2009. 
                
 
            
                
                - 
                    Kubíček, M. Velký průvodce SEO. Praha, 2008. 
                
 
            
                
                - 
                    Stone, B. Globální samoobsluha. 2014. ISBN 978-80-7252-527-0.
                
 
            
                
                - 
                    Stuchlík, P. Reklama na internetu. Praha, 2002. 
                
 
            
         
         
         
     |