-
DOYLE, P. Value-based marketing: Marketing Strategies for Corporate Growth and Shareholder Value. Chichester: John Wiley & Sons, Ltd. ISBN 978-0-470-77314-7.
-
DURKIN, M., A. McCARTAN a M. BRADY. Social Media and Interactive Communications. Abingdon: Routledge, 2017. ISBN 978-1-138-65859-2.
-
HALL, S. Innovative B2B Marketing: New Models, Processes and Theory. Kogan Page, 2017. ISBN 978-0-749-48080-6.
-
HORREL, E. Zákaznická věrnost. Brno: Computer Press, 2007. ISBN978-80-251-1905-1..
-
KASHANI, K. Proč už neplatí tradiční marketing. Brno: Computer Press, 2007. ISBN 978-80-251-1536-7.
-
KOTLER, P a F. TRIAS DE BES. Inovativní marketing. Jak kreativním myšlením vítězit u zákazníků..
-
KOTLER, P., C. J. DIPACK a S. MAESINCEE. Marketing v pohybu. Nový přístup k zisku, růstu a obnově.. Praha: Management Press, 2007. ISBN 978-80-7261-161-4.
-
KOTLER, P., H. KARTAJAYA a I. SETIAWAN. Marketing 4.0. Moving from Traditional to Digital.. Hoboken: Wiley and Sons, 2017. ISBN 978-1-119-34120-8.
-
KOZEL, R., L. MYNÁŘOVÁ a H. SVOBODOVÁ. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu..
-
KUMAR, N. Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu. Praha: Grada Publishing, 2008..
-
LOŠŤÁKOVÁ, H. a kol. Diferencované řízení vztahů se zákazníky.. Praha: Grada Publishing, 2009. ISBN 978-80-247-3155-1.
-
Vlček. Hodnota pro zákazníka. Praha: Management Press, 2002. ISBN 80-7261-068-6.
-
Vlček. Management hodnotových inovací. Praha: Management Press, 2008. ISBN 978-80-7261-164-5.
-
WOODRUFF, R. B. a S. F. GARDIAL. Know Your Customer: New Approaches to Understanding Customer Value and Satisfaction. Blackwell Publishing, 2008. ISBN 978-1-55786-553-3.
|