Vyučující
|
-
Charvát Richard, Ing. Ph.D.
-
Dostálek Lukáš, MgA.
|
Obsah předmětu
|
1. Úvod do nástrojů pro tvorbu interaktivních prostředí. 2. Výběr softwaru, instalace a založení prvního projektu. 3. - 4. Orientace v editoru, seznámení s uživatelským rozhraním, klíčovými nástroji a panely. 5. Využití předdefinovaných šablon a import 3D modelů. 6. - 7. Manipulace s objekty ve scéně. 8. - 9. Vytvoření a aplikování materiálu. 10. - 11. Logické vazby, možnosti interaktivity a nastavení chování i v kooperaci s rozšířeními za pomoci umělé inteligence. 12. Světlo, kamera, kvalita a post-processing. 13. Ladění a optimalizace logiky. 14. Export projektu.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
nespecifikováno
|
Výstupy z učení
|
Předmět Grafické programy 3 zahrnuje úvod do nástrojů pro tvorbu interaktivních prostředí, výběr softwaru, orientaci v editoru, seznámení s uživatelským rozhraním a klíčovými nástroji. Součástí není pouze využití předdefinovaných šablon, ale také import vlastních 3D modelů. Student se naučí manipulaci s objekty, vytváření a aplikování materiálů, logické vazby a možnosti interaktivity. Závěrem student uplatní získané dovednosti z různých oblastí počítačové grafiky a skriptování, které jsou nezbytné pro finální realizaci a export projektu.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
KUM/GP1
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
nespecifikováno
Podmínkou pro udělení zápočtu je alespoň 75% účast na hodinách, práce na zadáních během výuky a praktický samostatný úkol na konci semestru.
|
Doporučená literatura
|
-
BORY, Pavel. C# bez předchozích znalostí. 2. vydání. Brno, 2022. ISBN 978-80-251-5061-0.
-
HOLAN, Tomáš. UNITY První seznámení s tvorbou počítačových her. Praha, 2020. ISBN 9788088168584.
-
PAUL, Christiane. Digital art. London, 2008. ISBN 9780500779019.
-
ŽÁRA, Jiří. Moderní počítačová grafika. Brno, 2004. ISBN 9788025104545.
|