Předmět: Grafické programy 4

» Seznam fakult » FA » KUM
Název předmětu Grafické programy 4
Kód předmětu KUM/GP4
Organizační forma výuky Cvičení
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia nespecifikován
Semestr Letní
Počet ECTS kreditů 2
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu Povinný
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Charvát Richard, Ing. Ph.D.
  • Dostálek Lukáš, MgA.
Obsah předmětu
1. Úvod do problematiky tvorby uživatelských skriptů 2. - 3. Přiblížení konceptu skriptování (syntaxe, sémantika) 4. - 5. Popis skriptovacího jazyka (funkce, třídy, moduly) 6. - 7. Seznámení s integrovaným programovacím rozhraním (API) 8. - 9. Vytvoření scény s logikou, logické cihly, logické uzly, logické vazby, optimalizace 10. - 11. Propojení s nástroji AI (ChatGPT, Midjourney, Stable Diffusion) 12. - 13. Seznámení s integrovaným programovacím rozhraním (API) 14. Prezentace (audiovizuální artefakt)

Studijní aktivity a metody výuky
nespecifikováno
Výstupy z učení
Předmět seznamuje studenty, formou vysvětlení pojmů a praktickým užíváním SW rámce, s tvorbou interaktivního 3D prostředí, pomocí návrhu logických vazeb a uživatelských skriptů. Součástí není pouze využití předdefinovaných šablon, ale také import vlastních 3D modelů. Student se naučí manipulaci s objekty, vytváření a aplikování materiálů, logické vazby a možnosti interaktivity.

Předpoklady
nespecifikováno
KUM/GP2

Hodnoticí metody a kritéria
nespecifikováno
Podmínkou pro udělení zápočtu je alespoň 75% účast na hodinách, práce na zadáních během výuky a praktický samostatný úkol na konci semestru.
Doporučená literatura
  • SCRATCH. .


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr