Vyučující
|
-
Charvát Richard, Ing. Ph.D.
-
Dostálek Lukáš, MgA.
|
Obsah předmětu
|
1. Úvod do problematiky tvorby uživatelských skriptů 2. - 3. Přiblížení konceptu skriptování (syntaxe, sémantika) 4. - 5. Popis skriptovacího jazyka (funkce, třídy, moduly) 6. - 7. Seznámení s integrovaným programovacím rozhraním (API) 8. - 9. Vytvoření scény s logikou, logické cihly, logické uzly, logické vazby, optimalizace 10. - 11. Propojení s nástroji AI (ChatGPT, Midjourney, Stable Diffusion) 12. - 13. Seznámení s integrovaným programovacím rozhraním (API) 14. Prezentace (audiovizuální artefakt)
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
nespecifikováno
|
Výstupy z učení
|
Předmět seznamuje studenty, formou vysvětlení pojmů a praktickým užíváním SW rámce, s tvorbou interaktivního 3D prostředí, pomocí návrhu logických vazeb a uživatelských skriptů. Součástí není pouze využití předdefinovaných šablon, ale také import vlastních 3D modelů. Student se naučí manipulaci s objekty, vytváření a aplikování materiálů, logické vazby a možnosti interaktivity.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
KUM/GP2
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
nespecifikováno
Podmínkou pro udělení zápočtu je alespoň 75% účast na hodinách, práce na zadáních během výuky a praktický samostatný úkol na konci semestru.
|
Doporučená literatura
|
|