Název předmětu | Základy technického kreslení 1 |
---|---|
Kód předmětu | KUM/ZTK1 |
Organizační forma výuky | Přednáška + Cvičení |
Úroveň předmětu | Bakalářský |
Rok studia | nespecifikován |
Semestr | Zimní |
Počet ECTS kreditů | 2 |
Vyučovací jazyk | Čeština |
Statut předmětu | Povinný |
Způsob výuky | Kontaktní |
Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
Doporučené volitelné součásti programu | Není |
Dostupnost předmětu | Předmět je nabízen přijíždějícím studentům |
Vyučující |
---|
|
Obsah předmětu |
1. Seznámení s předmětem, výběr softwaru a základy práce v 3D prostoru 2. Sketchup modelování jednoduchého objektu - osvojení principů 3. Sketchup modelování komplexního modelu - získání podkladů 4. Sketchup modelování komplexního modelu - práce se základními tvary 5. Sketchup modelování komplexního modelu - pokročilé nástroje 6. Sketchup modelování komplexního modelu - export a optimalizace dat pro 3D tisk 7. Průša slicer - Slicování pro 3D tisk a tisk modelů 8. Postprocessing výtisků 9. Sketchup Exportování dat pro 2D tisk 10. Ruční rýsování posteru, výběr pomůcek 11. Typy čar a Šrafování 12. Technické písmo 13. Příprava výstavy a výstava prací 14. Exkurze 3D tisk
|
Studijní aktivity a metody výuky |
Monologický výklad (přednáška, prezentace, vysvětlování)
|
Výstupy z učení |
Předmět je strukturována tak, aby absolvent porozuměl problematice získávání dostupných dat, uměl samostatně data zpracovávat a vytvářet podklady pro své tvůrčí studie. Budou mu vysvětleny základní postupy navrhování v 2D a 3D prostoru a ustálené konvence. Součástí výuky je problematika grafické prezentace projektů. Absolvent je schopen své vize zadat do výroby pomocí dokumentace.
Schopnost vytvořit výkresovou dokumentaci k projektu. |
Předpoklady |
žádné
|
Hodnoticí metody a kritéria |
Ústní zkouška
Zápočet, odevzdání všech dílčích úkolů, alespoň 75 % účast na výuce |
Doporučená literatura |
|
Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr |
---|