Vyučující
|
-
Lacina Karel, prof. PhDr. DrSc.
|
Obsah předmětu
|
1. "Evropský správní prostor - celokontinentální rámec úsilí o zkvalitňování systémů řízení soudobé veřejné správy " - Prof. JUDr. Richard Pomahač, CSc. : 6 hodin dotace 2. Reformy veřejné správy v zemích evropského kontinentu a Severní Ameriky - východisko pro formování účinných systémů jejího řízení na úrovni národních států- Prof. PhDr. Karel Lacina, DrSc. : 2 hodiny dotace 3. New Public Management - moderní pojetí řízení správních činností "- Prof. PhDr. Karel Lacina, DrSc.: 2 hodiny dotace 4. Přínos regionálního managementu a regionálního marketingu ke zkvalitňování soudobých systémů řízení veřejné správy " - Prof. PhDr. Karel Lacina, DrSc.: 2 hodiny dotace.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologický výklad (přednáška, prezentace, vysvětlování), Samostatná práce studentů (studium textů, literatury, problémové úkoly,výzkum, pisemná práce), Prezentace a obhajoba písemné práce
- Účast na výuce
- 280 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
Evropský správní prostor - celokontinentální rámec úsilí o zkvalitňování systémů řízení soudobé veřejné správy Reformy veřejné správy v zemích evropského kontinentu a Severní Ameriky - východisko pro formování účinných systémů jejího řízení na úrovni národních států New Public Management - moderní pojetí řízení správních činností Přínos regionálního managementu a regionálního marketingu ke zkvalitňování soudobých systémů řízení veřejné správy
Studenti získají znalosti v daném předmětu v souladu s cílem a obsahem.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Ústní zkouška, Prezentace tvůrčí a umělecké činnosti studenta
Vypracování eseje v rozsahu do 20 stran a její obhajoba
|
Doporučená literatura
|
-
HEADY F. Administration : A Comparative Perspective. Sixth Edition. New York, 2001.
-
VASU M. L., STEWART D.W., GARDIN G.D. Organizational Behavior and Public Management , Third Edition.. New York, 1998.
-
VIGONA E. Public Administration : An Interdisciplinary Critical Analysis. New York, 2002.
|