| Název předmětu | Vybrané statě z marketingu |
|---|---|
| Kód předmětu | KMG/VMI-D |
| Organizační forma výuky | Přednáška |
| Úroveň předmětu | Doktorský |
| Rok studia | nespecifikován |
| Semestr | Zimní a letní |
| Počet ECTS kreditů | 10 |
| Vyučovací jazyk | Čeština |
| Statut předmětu | nespecifikováno |
| Způsob výuky | Kontaktní |
| Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
| Doporučené volitelné součásti programu | Není |
| Vyučující |
|---|
|
| Obsah předmětu |
|
Sylabus: 1. Analýza vlivů na zákaznické rozhodování 2. Segmentace trhu 3. Rozhodovací procesy a informační zdroje 4. Organizační rozhodování 5. Modely chování zákazníka 6. Komunikace a zákazník 7. Teorie zahraničního obchodu 8. Důvody pro zahraniční činnost firmy 9. Průzkum a analýza zahraničních trhů 10. Metody vstupu na zahraniční trhy 11. Marketingový mix pro zahraniční podnikání 12. Organizace zahraniční činnosti
|
| Studijní aktivity a metody výuky |
Samostatná práce studentů (studium textů, literatury, problémové úkoly,výzkum, pisemná práce)
|
| Výstupy z učení |
|
Cílem předmětu je seznámit doktorandy s partiemi marketingu, které (v našem prostředí) nebývají součástí běžného vysokoškolského kurzu. Jedná se o Chování zákazníka (Consumer Behavior) a o Mezinárodní marketing (International Marketing). Chování zákazníka musí být výchozím bodem každé strategie speciálně v oblasti spotřebního zboží. Mezinárodníí marketing se v období tržní globalizace stane nezbytnou disciplinou speciálně malých a závislých ekonomik, k nimž ČR náleží. Smyslem předmětu je pochopení probíhajících procesů, které doktorandům umožní jejich využití. Předmět sám je určen pro pracovníky, kteří nejsou marketingovými specialisty, oni sami si vyberou z uvedeného sylabu tu část, kterou hodlají ve své práci využívat. Na dané téma sepíší esej.
Studenti získají znalosti v souladu s cílem a obsahem předmětu. |
| Předpoklady |
|
Základní ekonomické znalosti .
|
| Hodnoticí metody a kritéria |
|
Ústní zkouška
Vypracování práce na zadané téma |
| Doporučená literatura |
|
| Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
| Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr |
|---|