-
https://elearning.fp.tul.cz/course/view.php?id=1360.
-
BELZ, H. SIEGRIST, M. Klíčové kompetence a jejich rozvíjení. Praha: Portál, 2001. 375 s. ISBN 80-7178-479-6..
-
BERTRAND, Y. Soudobé teorie vzdělávání. Praha : Portál, 1998..
-
DOPITA, M. HRACHOVCOVÁ, M. (eds.). Výchova k demokracii v transformující se společnosti. Olomouc: Univerzita Palackého, 2001. 186 s. ISBN 80-244-0306-4..
-
DOPITA, M. (ed.). Konstrukce politična ze strany dětí. Olomouc: Univerzita Palackého, 2002. 190 s. ISBN 80-244-0476-1..
-
EGGERT, M.A. FALZON, W. Řešení konfliktů. Praha: Portál, 2005. 112 s..
-
GRECMANOVÁ, H. URBANOVSKÁ, E. NOVOTNÝ, P. Podporujeme aktivní myšlení.
-
HRACHOVCOVÁ, M. STANĚK, A. (eds.). Občanská výchova v globalizující se společnosti. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2002. 228 s. ISBN 80-244-0475-3..
-
LENCZ, L. KRIŽOVÁ, O. Etická výchova : metodický materiál. Praha : Luxpress, 2000. 168 s. ISBN 80-7130-091-8 ..
-
MIČIENKA, M. - Jirák, J. Základy mediální výchovy. Praha : Portál, 2007. 295 s. ISBN 978-80-7367-315-4..
-
MIČIENKA, M., Jirák a kol. Rozumět médiím. Základy mediální výchovy pro učitele. Praha: PartnersCzech, 2006. ISBN 80-239-6762-2..
|