| 
        Vyučující
     | 
    | 
        
     | 
    | 
        Obsah předmětu
     | 
    
        Cvičení: 1. Úvod do pálkovacích her (rozdělení, pravidla, historie apod.). 2. Pálkovací hry - trénink základních dovedností. 3. Modifikované pálkovací hry - Brännball 4. Softball - obranné herní činnosti jednotlivce. 5. Softball - útočné herní činnosti jednotlivce 6. Softball - trénink základních dovedností, hra. 7. Softball - trénink základních dovedností, hra. 8. Softball - trénink základních dovedností, hra. 9. Softball - trénink základních dovedností, hra. 10. Softball - trénink základních dovedností, znalost pravidel, rozhodování, hra. 11. Softball - trénink základních dovedností, znalost pravidel, rozhodování, hra. 12. Softball - trénink základních dovedností, znalost pravidel, rozhodování, hra. 13. Softball - trénink základních dovedností, znalost pravidel, rozhodování, hra. 14. Zápočtová hodina. 
         
         
     | 
    | 
        Studijní aktivity a metody výuky
     | 
    
        
        Nácvik pohybových a praktických pracovních dovedností, Cvičení
        
            
                    
                
                    
                    - Domácí příprava na výuku
                        - 10 hodin za semestr
                    
 
                
                    
                    - Účast na výuce
                        - 28 hodin za semestr
                    
 
                
                    
                    - Příprava na zápočet
                        - 22 hodin za semestr
                    
 
                
             
        
        
     | 
    
    
        
        
            | 
                Výstupy z učení
             | 
        
        
            
                
                Cílem výuky je osvojení pravidel a organizace pálkovacích her (softballu, brannballu a baseballu), rozhodování a základní pravidla bezpečnosti, technické dovednosti v rámci herních činností jednotlivce a taktiky.
                 
                Student získá odborné kompetence ve smyslu kurikula akreditovaného oboru.   
                 
                
             | 
        
        
            | 
                Předpoklady
             | 
        
        
            
                
                
                Základní pohybové dovednosti odpovídající věkové charakteristice studenta. 
                
                
                    
                        
                    
                    
                
                
  
             | 
        
        
            | 
                Hodnoticí metody a kritéria
             | 
        
        
            
                
                    
                        Analýza výkonů studenta, Praktická demonstrace získaných dovedností
                        
                        
                         
                        
                    
                    
                
                 Zápočtové požadavky: Aktivní účast na výuce (80% docházka), zvládnutí herních dovedností softballu a brännballu. Přihrávka z druhé mety nadhazovačovi, chycení míče ve vnitřním a vnějším poli. 
                 
             | 
        
    
    | 
        Doporučená literatura
     | 
    
        
            
                
                - 
                    SÜSS, V. Softball a baseball.. Praha: Grada, 2003. ISBN 80-247-0658-X.
                
 
            
                
                - 
                    TÁBORSKÝ, F. Sportovní hry. Praha, Grada, 2004. ISBN 80-247-0875-2.
                
 
            
         
         
         
     |