Vyučující
|
-
Picková Helena, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Praktické činnosti studenta jsou zaměřeny na výuku, přípravu na výuku, reflexi výuky v hodinách aprobačních předmětů.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Nácvik pohybových a praktických pracovních dovedností
- Účast na výuce
- 90 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
Předmět navazuje na předcházející praktické aktivity. Praktické činnosti studenta jsou zaměřeny na výuku, přípravu na výuku, reflexi výuky v hodinách aprobačních předmětů.
Projektování a řízení edukačního procesu. Komunikace. Pedagogický takt. Reflexe a sebereflexe.
|
Předpoklady
|
Splnění povinných předmětů 1. části studia, zejména pedagogicko-psychologického modulu včetně předchozích praxí.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta, Rozhovor, Prezentace nabytých zkušeností prostřednictvím portfolia
Pravidelná systematická aktivní účast, svědomitá písemná příprava na výstupy, splnění požadovaného rozsahu výukových aktivit, splnění formálních požadavků, plnění dalších specifických úkolů zadaných cvičným učitelem nebo oborovým didaktikem. Student se řídí podrobnými instrukcemi CPP.
|
Doporučená literatura
|
-
CANGELOSI, J. S. Strategie řízení třídy. Praha: Portál, 2006. ISBN 80-7367-118-2.
-
KYRIACOU, Ch. Klíčové dovednosti učitele. Praha, Portál 1996. Praha: Portál, 1996.
|