Vyučující
|
-
Peldová Petra, Mgr. Ph.D.
-
Grzinčič Dagmar, Mgr.
|
Obsah předmětu
|
Datum Téma Říjen 14, 2022 Současné trendy v TEFL Listopad 4, 2022 Použití audio-visuálních materiálů v TEFL Listopad 18, 2022 Vizuální pomůcky a zdroje Prosinec 2, 2022 Použití filmu v hodinách EFL Prosine 16, 2022 Mikro-výstup, reflexe
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Cvičení
|
Výstupy z učení
|
Cílem předmětu je hlubší a kritický teoretický vhled do problematiky alternativ ve výuce anglického jazyka a praktická aplikace technik a strategií uplatňování alternativních metod při výuce.
..
|
Předpoklady
|
..
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Praktická demonstrace získaných dovedností
Požadavky k zápočtu pravidelná docházka ( dvě absence povolené) aktivní účas při výuce mikro-výstup ( ve vybraný den) - předvedení aktivity na vybrané téma nebo využití určité pomůcky 10-20 minut - pracovní list ( kopie pro každého účastníka kurzu), 1) list bude obsahovat popis využité aktivity + tři další aktivity, 2) doporučené zdroje - sdílení didaktických materiálů s ostatními účastníky kurzu
|
Doporučená literatura
|
-
Brown. ). Principles of Language Learning and Teaching.. Englewood Cliffs, 1994.
-
Cunningsworth, A. ). Evaluating and selecting EFL teaching materials. Oxford:, 1994.
-
Griffiths, G. Keohane. Personalizing Language Learning. Cambridge, 2000.
-
Kasíková, H. Kooperativní učení a vyučování: Teoretické a praktické problémy.. Praha, 2001.
-
Richards, J.; Rogers, T. Approaches and Methods in Language Teaching.. Cambridge, 2001.
|