| 
        Vyučující
     | 
    
        
            
                - 
                    Grzinčič Dagmar, Mgr.
                
 
            
                - 
                    Karásková Nicola, Mgr. M.A.
                
 
            
                - 
                    Muffett Christopher, Mgr. M.A.
                
 
            
         
     | 
    | 
        Obsah předmětu
     | 
    
        Seminář 1 Nápady mají své důsledky. Učení.  Akademická svoboda. Seminář 2 Na pravdě záleží  Seminář 3 Kladení správných otázek.                               Seminář 4 Fallacy II: ad hominem, apel na lidi, slaměný muž.  Falešné argumenty III Odvolávání se na autoritu. Odvolání se na soucit. Odvolání se na strach.   Seminář 5 Propagační techniky Seminář  6 Zápočtový test  Seminář  7 Zpětná vazba 
         
         
     | 
    | 
        Studijní aktivity a metody výuky
     | 
    | 
        
        Dialogické metody (diskuze, rozhovor, brainstorming), Aktivizující  metody (simulační, situační, inscenační metody, dramatizace, hraní rolí, manažerská hra), E-learning, Samostudium studentů
        
        
     | 
    
    
        
        
            | 
                Výstupy z učení
             | 
        
        
            
                
                Tento kurz má dva cíle. Za prvé, studenti budou vedeni k tomu, aby se zamýšleli nad informacemi a myšlenkami, které nás obklopují, analyzovali je a vyvozovali z nich závěry. Budeme se zabývat širokou škálou témat. Aby se studenti připravili na aktivní používání angličtiny na pokročilé úrovni v hodinách, budou muset číst a poslouchat angličtinu pro pokročilé rodilé mluvčí mimo třídu. Čas v hodinách bude věnován především rozvoji ústních dovedností v nejširším slova smyslu. V druhé řadě budou studenti dostávat zpětnou vazbu o správnosti své angličtiny. Na nedostatky v gramatice, slovní zásobě a funkčním jazyce budou upozorněni. Vzhledem k omezenému počtu kontaktních hodin ve třídě bude vyžadována náprava formou samostudia. Diagnostikovány budou také chyby ve výslovnosti. 
                 
                Studenti se budou učit kriticky myslet a reagovat na myšlenky, se kterými se setkávají. Budou si procvičovat plynulost i přesnost angličtiny. Chyby budou diagnostikovány a bude navržena náprava. 
                 
                
             | 
        
        
            | 
                Předpoklady
             | 
        
        
            
                
                
                Účastníci kurzu musí ovládat angličtinu na úrovni C1.
                
                
                    
                        
                    
                    
                
                
  
             | 
        
        
            | 
                Hodnoticí metody a kritéria
             | 
        
        
            
                
                    
                        Rozbor jazykového projevu studenta, Test
                        
                        
                         
                        
                    
                    
                
                 Vzhledem k tomu, že se jedná o velmi krátký kurz, je vyžadována docházka a všechny absence musí být omluveny, a to správnou a vhodnou angličtinou. Kromě docházky a účasti na hodinách se od studentů očekává práce mimo třídu a příprava na diskuse. Budou muset splnit příslušné úkoly na Moodlu v dané termíny. Studenti, kteří splní všechny online úkoly se známkou 70 % nebo vyšší, se mohou zúčastnit zápočtového testu. 
                 
             | 
        
    
    | 
        Doporučená literatura
     | 
    
        
            
                
                - 
                    Cohen, Martin. Critical Thinking for Dummies. Chicester, 2015. 
                
 
            
                
                - 
                    Hewings, Martin. Advanced Grammar in Use. Cambridge, 2013. 
                
 
            
                
                - 
                    MacCarthy, Michael. and Felicity O?Dell. English Vocabulary in Use. Cambridge, 2017. 
                
 
            
                
                - 
                    Mann, M and S. Taylore-Knowles. Destination C1/C2. Oxford, 2008. ISBN 0230035418.
                
 
            
                
                - 
                    Parrott, Martin. Grammar for English Language Teachers. Cambridge, 2010. 
                
 
            
                
                - 
                    Side, Richard and Guy Wellmann. Grammar and Vocabulary CAE and CPE. Harlow, Essex, 2002. 
                
 
            
                
                - 
                    Withey, Michael, Henry Zhang. Mastering Logical Fallacies. Berkley, California, 2016. 
                
 
            
         
         
         
     |