Předmět: Alternativní formy výuky

» Seznam fakult » FP » KAJ
Název předmětu Alternativní formy výuky
Kód předmětu KAJ/PAFVM
Organizační forma výuky Seminář
Úroveň předmětu Magisterský
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní
Počet ECTS kreditů 2
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu Povinný
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Dostupnost předmětu Předmět je nabízen přijíždějícím studentům
Vyučující
  • Khodaverdi Neda, Mgr. Ph.D.
  • Grzinčič Dagmar, Mgr.
Obsah předmětu
Plán 1. 18.10.24 Výuka jazyka ve třetím tisíciletí 2. 01.11.24 Umělá inteligence a CHATGPT 3. 15.11.24 Výuka jazyka založená na projektu 4. 29.11.24 Učení jazyků založeného na motivech a kompetencích 5. 13.12.24 Dramatické/divadelní aktivity Poznámka: Předložený rozvrh se může změnit v závislosti na konkrétních potřebách skupiny. Pořadí prezentace témat se může také změnit na základě potřeb a zájmů skupiny.

Studijní aktivity a metody výuky
Cvičení, Seminář, E-learning, Prezentace práce studentů
Výstupy z učení
Cílem předmětu je hlubší a kritický teoretický vhled do problematiky alternativ ve výuce anglického jazyka a praktická aplikace technik a strategií uplatňování alternativních metod při výuce.
..
Předpoklady
..

Hodnoticí metody a kritéria
Analýza výkonů studenta, Praktická demonstrace získaných dovedností

Podmíky zápočtu -Zápis do e-learningu, doplňkové materiály budou nahrány. - Přednášení a předávání mini výzkumné práce o jednom z témat kurzu. Témata budou přiřazena v prvním zasedání kurzu. O možnostech přednášek studentů bude rozhodnuta na základě počtu studentů. - Písemná závěrečná zkouška. Studenti mohou absolvovat kurz, pokud na písemné závěrečné zkoušce skóre 70%. (Nebude existovat volba opakování.) - Přítomnost je povinná. Máte povoleno jednu relaci nepřítomnosti. Pokud se nemůžete zúčastnit, informujte svého učitele prostřednictvím e -mailu před relací. - Je vyžadována aktivní účast. - Je vyžadován pravidelný e -mailový kontrolu TUL, protože to je nejrychlejší způsob, jak učitel kontaktovat studenty. Systém klasifikace - Účast na cvičeních 5% - Aktivní zapojení na cvičeních 5% - Mini Research Paper: Měl by být založen na tématech kurzu nebo být diskutován na začátku semestru a zvolen 01.11.24. Papír by měl být zadán v Times New Roman, 14, 14, zdvojnásobené rozestupy linky a být nahrán do e-learningu o 13.12.24. 40% - písemná závěrečná zkouška 50%
Doporučená literatura
  • Atkinson, D. Alternative Approaches to Second Language Acquisition. London & New York: Routledge. 2011.
  • Brown. ). Principles of Language Learning and Teaching.. Englewood Cliffs, 1994.
  • Cunningsworth, A. ). Evaluating and selecting EFL teaching materials. Oxford:, 1994.
  • Griffiths, G. Keohane. Personalizing Language Learning. Cambridge, 2000.
  • Kasíková, H. Kooperativní učení a vyučování: Teoretické a praktické problémy.. Praha, 2001.
  • Richards, J.; Rogers, T. Approaches and Methods in Language Teaching.. Cambridge, 2001.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr