| 
        Vyučující
     | 
    
        
            
                - 
                    Khodaverdi Neda, Mgr. Ph.D.
                
 
            
                - 
                    Grzinčič Dagmar, Mgr.
                
 
            
         
     | 
    | 
        Obsah předmětu
     | 
    
        Témata seminářů: Language teaching in the third millennium Artificial Intelligence & CHATGPT  Project-based language teaching  Theme-based and competency-based language learning      Drama activities   
         
         
     | 
    | 
        Studijní aktivity a metody výuky
     | 
    | 
        
        Cvičení, Seminář, E-learning, Prezentace práce studentů
        
        
     | 
    
    
        
        
            | 
                Výstupy z učení
             | 
        
        
            
                
                Cílem předmětu je hlubší a kritický teoretický vhled do problematiky alternativ ve výuce anglického jazyka a praktická aplikace technik a strategií uplatňování alternativních metod při výuce.
                 
                ..
                 
                
             | 
        
        
            | 
                Předpoklady
             | 
        
        
            
                
                
                ..
                
                
                    
                        
                    
                    
                
                
  
             | 
        
        
            | 
                Hodnoticí metody a kritéria
             | 
        
        
            
                
                    
                        Analýza výkonů studenta, Praktická demonstrace získaných dovedností
                        
                        
                         
                        
                    
                    
                
                 Studenti prezenční formy studia  - Docházka do výuky: Máte povolenu jednu absenci. Pokud se nemůžete zúčastnit, informujte prosím svého vyučujícího e-mailem před sezením. - Zápis do e-learningu. Úkoly a doplňkové materiály budou nahrány tam. - Je vyžadována pravidelná kontrola e-mailu TUL, protože to je nejrychlejší způsob, jak může vyučující kontaktovat studenty. - Mini výzkumná práce: Měla by být založena na tématech kurzu nebo by měla být projednána na začátku semestru a vybrána do 1. 11. 2024. Práce by měla být napsána písmem Times New Roman, písmo 14, dvojité řádkování, a nahrána na Disk Google prostřednictvím e-learningu do 22. 12. 2025. - Průběžný výzkumný projekt ve výuce: ŠVP a výuka jazyků založená na úkolech. Písemná zpráva by měla být nahrána na Disk Google prostřednictvím e-learningu do 26. 3. 2026.  Studenti kombinovaného studia: - Měli by splnit přesné požadavky online a/nebo prezenčně. Poznámka: Předložený harmonogram se může změnit v závislosti na specifických potřebách skupiny. Pořadí prezentace témat se může také změnit v závislosti na potřebách a zájmech skupiny.
                 
             | 
        
    
    | 
        Doporučená literatura
     | 
    
        
            
                
                - 
                    Atkinson, D. Alternative Approaches to Second Language Acquisition. London & New York: Routledge. 2011.
                
 
            
                
                - 
                    Brown. ). Principles of Language Learning and Teaching.. Englewood Cliffs, 1994. 
                
 
            
                
                - 
                    Cunningsworth, A. ). Evaluating and selecting EFL teaching materials. Oxford:, 1994. 
                
 
            
                
                - 
                    Griffiths, G. Keohane. Personalizing Language Learning. Cambridge, 2000. 
                
 
            
                
                - 
                    Kasíková, H. Kooperativní učení a vyučování: Teoretické a praktické problémy.. Praha, 2001. 
                
 
            
                
                - 
                    Richards, J.; Rogers, T. Approaches and Methods in Language Teaching.. Cambridge, 2001. 
                
 
            
         
         
         
     |