Vyučující
|
-
Khodaverdi Neda, Mgr. Ph.D.
-
Grzinčič Dagmar, Mgr.
|
Obsah předmětu
|
Plán 1. 18.10.24 Výuka jazyka ve třetím tisíciletí 2. 01.11.24 Umělá inteligence a CHATGPT 3. 15.11.24 Výuka jazyka založená na projektu 4. 29.11.24 Učení jazyků založeného na motivech a kompetencích 5. 13.12.24 Dramatické/divadelní aktivity Poznámka: Předložený rozvrh se může změnit v závislosti na konkrétních potřebách skupiny. Pořadí prezentace témat se může také změnit na základě potřeb a zájmů skupiny.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Cvičení, Seminář, E-learning, Prezentace práce studentů
|
Výstupy z učení
|
Cílem předmětu je hlubší a kritický teoretický vhled do problematiky alternativ ve výuce anglického jazyka a praktická aplikace technik a strategií uplatňování alternativních metod při výuce.
..
|
Předpoklady
|
..
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta, Praktická demonstrace získaných dovedností
Podmíky zápočtu -Zápis do e-learningu, doplňkové materiály budou nahrány. - Přednášení a předávání mini výzkumné práce o jednom z témat kurzu. Témata budou přiřazena v prvním zasedání kurzu. O možnostech přednášek studentů bude rozhodnuta na základě počtu studentů. - Písemná závěrečná zkouška. Studenti mohou absolvovat kurz, pokud na písemné závěrečné zkoušce skóre 70%. (Nebude existovat volba opakování.) - Přítomnost je povinná. Máte povoleno jednu relaci nepřítomnosti. Pokud se nemůžete zúčastnit, informujte svého učitele prostřednictvím e -mailu před relací. - Je vyžadována aktivní účast. - Je vyžadován pravidelný e -mailový kontrolu TUL, protože to je nejrychlejší způsob, jak učitel kontaktovat studenty. Systém klasifikace - Účast na cvičeních 5% - Aktivní zapojení na cvičeních 5% - Mini Research Paper: Měl by být založen na tématech kurzu nebo být diskutován na začátku semestru a zvolen 01.11.24. Papír by měl být zadán v Times New Roman, 14, 14, zdvojnásobené rozestupy linky a být nahrán do e-learningu o 13.12.24. 40% - písemná závěrečná zkouška 50%
|
Doporučená literatura
|
-
Atkinson, D. Alternative Approaches to Second Language Acquisition. London & New York: Routledge. 2011.
-
Brown. ). Principles of Language Learning and Teaching.. Englewood Cliffs, 1994.
-
Cunningsworth, A. ). Evaluating and selecting EFL teaching materials. Oxford:, 1994.
-
Griffiths, G. Keohane. Personalizing Language Learning. Cambridge, 2000.
-
Kasíková, H. Kooperativní učení a vyučování: Teoretické a praktické problémy.. Praha, 2001.
-
Richards, J.; Rogers, T. Approaches and Methods in Language Teaching.. Cambridge, 2001.
|