Vyučující
|
-
Muffett Christopher, Mgr. M.A.
|
Obsah předmětu
|
New English file pre intermediate Units 4,5 and 6 Assessment 50% continual 50% test written based on units 4,5 and 6 speaking describe two seen photos conversation based on one theme taken from conversation themes used in classes
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Cvičení, E-learning, Samostudium studentů
|
Výstupy z učení
|
Obecné cíle: 1. vylepšit znalosti studentů pokud jde o jazykové systémy angličtiny: gramatika, slovní zásoba, fonetické rysy a jazykový projev 2. vylepšit jazykové dovednosti studentů v angličtině, a to jak produktivní (mluvení a psaní), tak receptivní dovednosti (poslech a čtení) Cíle kurzu: 1. na konci kurzu by studenti měli dosáhnout středního stupně úrovně B1 Společného evropského referenčního rámce pro jazyky 2. zlepšit produktivní dovednosti a konsolidovat receptivní dovednosti Specifické dovednostní cíle: po zakončení kurzu by studenti měli: 1. umět psát osobní dopisy popisující zkušenosti a dojmy 2. umět si poradit s většinou situací, které mohou nastat při cestování 3. rozumět hlavním bodům jasného standardního mluveného projevu týkajícího se známých témat, s nimiž se setkávají v práci, ve škole, ve volném čase, atp. 4. rozumět textům s vysokou frekvencí výskytu každodenního jazyka nebo jazyka spojeného s výkonem práce
Studenti jsou schopni samostatně používat anglický jazyk na úrovni B1.
|
Předpoklady
|
Completion of PCA1
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Písemná práce, Test
One absence allowed Assessment 50% continual 50% test written based on units 4,5 and 6 speaking describe two seen photos conversation based on one theme taken from conversation themes used in classes
|
Doporučená literatura
|
-
Cusack, B. Listening and Speaking Skills. Oxford: Macmillan, 2007.
-
Davis, F. & W. Rimmer. Active Grammar with Answers: Level 2. Cambridge: Cambridge University Press, 2011.
-
Hornby, A.S. Oxford Advanced Learner's Dictionary. Oxford: Oxford University Press, 2002.
-
Chapman, L. R. H. English Grammar and Exercises. Harlow: Longman, 1993.
-
Latham-Koenig, Ch. & Oxenden, C. et. al. New English File. Pre-intermediate. Student´s Book. Oxford: Oxford University Press, 2012.
-
Lobb, C. E. Speaking English: An Intermediate Oral Practice Book. London: Longman Group ltd., 1971.
-
McCarthy M. et. al. Basic Vocabulary in Use. Cambridge: Cambridge University Press, 2001.
-
MURPHY, R. Essential English Grammar in Use. Cambridge University Press, 2007. ISBN 978-0521675802.
-
Nettle, M. & Hopkins D. Developing Grammar in Context: Intermediate with Answers. Cambridge: Cambridge University Press, 2003.
-
Ur, P. Active Grammar with Answers. Level 1. Cambridge: Cambridge University Press, 2011.
|