Vyučující
|
-
Lukáš David, prof. RNDr. CSc.
-
Slavík Martin, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Obsah předmětu tvoří tyto tematické celky: 1) Předpisy a normy týkající se závěrečných prací. Požadavky na diplomové práce. 2) Struktura a zásady pro vypracování diplomové práce. 3) Literární prameny, pravidla pro citování odborné literatury. 4) Práce s odbornými literárními prameny a vyhledávání v elektronických databázích. 5) Etika odborných textů, plagiátorství. 6) Rešerše zdrojů pro diplomovou práci. V úvodu semestru proběhne seminář, na kterém budou nabídnuta témata diplomových prací, a dojde k rozdělení studentů k jednotlivým vedoucím diplomových prací. Práce studenta na projektu v rámci tohoto předmětu, pod individuálním vedením vedoucího, předchází diplomovou práci. Student provede literární rešerši k zadanému tématu, zorientuje se v problematice, seznámí se s experimentálním, případně jiným dalším zázemím, které bude mít k dispozici v průběhu vypracování diplomové práce. Témata projektu budou přednostně zaměřena na návrhy laboratorních způsobů výroby, testování a aplikace biomateriálů. Zadání kombinují teoretická, především fyzikální východiska, konstrukce biomateriálů a experimentální ověření jejich předpokládaných vlastností včetně in vitro testů v laboratoři tkáňového inženýrství. Na závěr semináře budou provedeny obhajoby rešeršních prací formou krátké prezentace znalostí studentů o řešené problematice.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Samostatná práce studentů (studium textů, literatury, problémové úkoly,výzkum, pisemná práce), Projektová výuka
- Semestrální práce
- 12 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 108 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
Cílem předmětu je osvojení metodiky inženýrské práce včetně stanovení předběžných cílů a obsahu závěrečné práce. Důraz je přitom kladen na vypracování rešeršní části diplomové práce.
Studenti získají znalosti v dané problematice
|
Předpoklady
|
Základní znalosti z oboru
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Rozhovor, Ústní prezentace samostatné práce studenta
Obhajoba rešeršních prací formou krátké prezentace znalostí studentů o řešené problematice.
|
Doporučená literatura
|
|