| 
        Vyučující
     | 
    | 
        
     | 
    | 
        Obsah předmětu
     | 
    
        1. Digitální gramotnost 2. Model TPCK a aktivity 3. Pracovní listy 4. Výukové prezentace 5. Tvorba výukových prezentací 6. Interaktivní systémy 7. Tvorba interaktivní prezentace 8. Online nástroje pro tvorbu aktivit 9. Výuková videa 10. Práce v cloudu 11. Online řízení vzdělávání 12. Komunikace na dálku 13. Nástroje pro zpětnou vazbu 14. Zajímavé aplikace  ----- Rozsah přímé výuky pro kombinované studium: 8 hodin/semestr
         
         
     | 
    | 
        Studijní aktivity a metody výuky
     | 
    
        
        Monologický výklad (přednáška, prezentace, vysvětlování), Dialogické metody (diskuze, rozhovor, brainstorming), Demonstrace dovedností studentů
        
            
                    
                
                    
                    - Účast na výuce
                        - 28 hodin za semestr
                    
 
                
                    
                    - Domácí příprava na výuku
                        - 32 hodin za semestr
                    
 
                
             
        
        
     | 
    
    
        
        
            | 
                Výstupy z učení
             | 
        
        
            
                
                Studenti se seznámí s vybranými digitálními technologiemi a jejich možným využitím ve výuce.
                 
                Získané kompetence v ovládání digitálních technologií umožňují studentovi se poučeně rozhodovat, zda a jak využívat technologie ve výuce. Je schopen se vytvořit výukovou prezentaci či využít aplikací, odpovědních systémů a mobilních zařízení ve výuce.  
                 
                
             | 
        
        
            | 
                Předpoklady
             | 
        
        
            
                
                
                Student má základní přehled o výukových metodách, formách výuky a fázích edukačního procesu. Ovládá běžnou práci s počítačem.
                
                
                    
                        
                    
                    
                
                
  
             | 
        
        
            | 
                Hodnoticí metody a kritéria
             | 
        
        
            
                
                    
                        Analýza výkonů studenta
                        
                        
                         
                        
                    
                    
                
                 - aktivní účast na cvičeních (max. 1 absence) - tvorba materiálů dle zadání 
                 
             | 
        
    
    | 
        Doporučená literatura
     | 
    
        
            
                
                - 
                    Bannisterová, D. a kol. Jak nejlépe využít interaktivní tabuli. Praha: Dům zahraničních služeb, 2010. ISBN 978-80-87335-15-4.
                
 
            
                
                - 
                    Berki, J. (ed.). Jak podpořit výuku e-technologiemi. Liberec: TUL, 2014. ISBN 978-80-7494-134-4.
                
 
            
                
                - 
                    Roblyer, M. D, Doering, A. H. Integrating Educational Technology into Teaching. Pearson, 2013. ISBN 978-0-13-290102-4.
                
 
            
         
         
         
     |