Název předmětu | Formy a pojetí geografické výuky |
---|---|
Kód předmětu | KGE/PFPGV |
Organizační forma výuky | Přednáška + Cvičení |
Úroveň předmětu | Magisterský |
Rok studia | nespecifikován |
Semestr | Zimní a letní |
Počet ECTS kreditů | 3 |
Vyučovací jazyk | Čeština |
Statut předmětu | Povinně-volitelný |
Způsob výuky | Kontaktní |
Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
Doporučené volitelné součásti programu | Není |
Vyučující |
---|
|
Obsah předmětu |
Tematické okruhy: 1. Frontální výuka geografie 2. Badatelský orientovaná výuka geografie 3. Projektová výuka geografie 4. Terénní výuka geografie 5. Konceptuální výuka geografie 6. Problémově orientovaná výuka geografie 7. Mezipředmětové vazby ve výuce geografie 8. Různá pojetí výuky učitelů geografie Tematické okruhy cvičení: - Jednotlivá cvičení navazují na dané téma přednášky. Cvičení jsou koncipována jako prostor pro prezentaci plánované výuky studenta, tak aby sytila vybranou formu výuky, či dané pojetí. Výstupy a záměry studentů jsou během cvičení diskutovány a reflektovány v kontextu přednášek a zadané literatury.
|
Studijní aktivity a metody výuky |
nespecifikováno |
Výstupy z učení |
Předmět je koncipován tak, aby prohluboval postoje k učitelské profesi stejně jako ujasnění si osobního pojetí výuky geografie. Během daného předmětu jsou studenti seznámeni s různorodými organizačními formami výuky, odlišnými pojetími a dílčími metodami vhodnými pro výuku geografie. Na základě teoretických přednášek mají studenti v rámci dílčích seminářů dostatek prostoru pro prezentaci vlastních výukových plánů, tak aby sytily stanovené formy výuky.
|
Předpoklady |
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria |
nespecifikováno
|
Doporučená literatura |
|
Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr |
---|