| Název předmětu | Geografická cvičení a projekty pro učitele | 
|---|---|
| Kód předmětu | KGE/PGPRU | 
| Organizační forma výuky | Přednáška + Cvičení | 
| Úroveň předmětu | Magisterský | 
| Rok studia | nespecifikován | 
| Semestr | Zimní | 
| Počet ECTS kreditů | 4 | 
| Vyučovací jazyk | Čeština | 
| Statut předmětu | Povinný | 
| Způsob výuky | Kontaktní | 
| Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž | 
| Doporučené volitelné součásti programu | Není | 
| Vyučující | 
|---|
        
  | 
| Obsah předmětu | 
| 
        nespecifikováno
         | 
| Studijní aktivity a metody výuky | 
| nespecifikováno | 
| Výstupy z učení | 
| 
                
                Předmět staví na obecných základech z Didaktiky geografie I. a Didaktiky geografie II., a vychází z myšlenek pedagogického konstruktivismu. Obecný důraz je kladen na rozvoj dovedností spojených s plánováním, vedením a hodnocením výuky geografie. Konkrétním cílem je seznámit studenty (budoucí učitele geografie) s vybranými moderními výukovými metodami, které vedou k rozvoji: a) geografického myšlení a celkového zájmu o předmět geografie b) "dovedností 21. století" (např. kritické myšlení, kreativní myšlení, řešení problémů) c) obecně náročnějších kognitivních dovedností a požadovaných kompetencí 
                 | 
        
| Předpoklady | 
| 
                
                
                nespecifikováno
                
                
                    
                        
                    
                    
                
                 | 
        
| Hodnoticí metody a kritéria | 
| 
                
                    
                    
                        nespecifikováno
                    
                
                
                 | 
        
| Doporučená literatura | 
| 
         | 
| Studijní plány, ve kterých se předmět nachází | 
| Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr | 
|---|