| Vyučující | 
    |  | 
    | Obsah předmětu | 
    | Praxe se koná na vybraných pracovištích a na základě uzavřených dohod o spolupráci. Bude se jednat zejména o úřady samosprávy a státní správy, projekční kanceláře a agentury, nevládní organizace apod. Na vedení a kontrole průběhu a výsledků praxe se budou proto podílet zodpovědní zástupci vybraných pracovišť a pracovníci školy dle odborného zaměření.  Výběr projektů je orientován na konkrétní ukoly veřejné správy v území v okruzích: Socioekonomický aspekt rozvoje území Krajinněekologický aspekt rozvoje území Ochrana přírody a krajiny v území Environmentální problémy v území 
 
 | 
    | Studijní aktivity a metody výuky | 
    | Projektová výuka 
                    
                
                    
                    Účast na výuce
                        - 40 hodin za semestr
                     | 
    
    
        
        
            | Výstupy z učení | 
        
            | Studenti obdrží zadání projektů s přihlédnutím na potřeby partnerské organizace a osobní zaměření studentů, v rámci části studijního plánu vyhrazené pro projektové vyučování. Instruktáž bude probíhat v prostorech školy, konzultace, řešení na pracovišti partnerské organizace a v laboratorních pracovních prostorech školy. studenti rozumí a umí hodnotit témata probraná v předmětu
 
 | 
        
            | Předpoklady | 
        
            | absolvování povinných předmětu studijního programu 
 
 | 
        
            | Hodnoticí metody a kritéria | 
        
            | Prezentace samostatné výzkumné činnosti studenta 
 Zápočet: vypracování závěrečné zprávy
 
 | 
    
    | Doporučená literatura | 
    | 
            
                
                
                    Dokumentace výsledků terénního praktika. Územně plánovací dokumentace a jiné podklady smluvního pracoviště.. 
                
                    Průběžné konzultace s hlavním garantem praxe a vedoucími prací. Průběžné konzultace s pověřenými zástupcem pracoviště, kde bude praxe probíhat. 
                 
 
 |