Vyučující
|
-
Semerádová Tereza, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
1. Vliv elektronického obchodu na organizaci 2. Strategie elektronického obchodu 3. Modely elektronického obchodu 4. Hodnocení přínosů elektronického obchodu, metriky 5. Podpora elektronického obchodu - SCM, CRM 6. Reklama, marketing na Internetu 7. E-dokumenty v podniku 8. Problematika bezpečnosti, 9. Legislativa, druhy plateb na Internetu 10. Trendy elektronického obchodu 11. Řízení projektu elektronického obchodu 12. E-learning 13. Rezerva
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologický výklad (přednáška, prezentace, vysvětlování)
- Účast na výuce
- 28 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
Cílem předmětu je poskytnout posluchačům základní přehled o problematice elektronického podnikání. Studenti se seznámí se základními modely elektronického podnikání, potřebnými strategiemi, problematikou bezpečnosti, s využitím internetu v oblasti marketingu a s metrikami, které umožní přizpůsobovat jednotlivé strategie dle zákaznických preferencí. Předmět se rovněž zaměřuje na distribuci multimediálních propagačních materiálů pomocí nejčastěji používaných inzertních online nástrojů, mezi něž patří například Google Adwards, Sklik či Meta ads.
Studenti získají znalosti v daném předmětu v souladu s cílem a obsahem.
|
Předpoklady
|
Předpokládá se základní znalosti informačních a komunikačních technologií, managementu a marketingu.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Písemná zkouška
Studenti musí prokázat v písemném testu získané znalosti
|
Doporučená literatura
|
-
Hlavenka, J. Dělejte byznys na Internetu. Computer Press, 1999.
-
Kosek, J. PHP, tvorba interaktivních internetových aplikací. Grada Publishing, 1999.
-
Kosiur, D. a kol. Elektronická komerce. Grada,, 1998.
-
Treese, W., Steward, L. Designing Systems for Internet Commerce. Addison Wesley, 1999.
|