Vyučující
|
-
Antlová Klára, doc. Ing. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
1. Vliv elektronického obchodu na organizaci 2. Strategie elektronického obchodu 3. Modely elektronického obchodu 4. Hodnocení přínosů elektronického obchodu, metriky 5. Podpora elektronického obchodu - SCM, CRM 6. Reklama, marketing na Internetu 7. E-dokumenty v podniku 8. Problematika bezpečnosti, 9. Legislativa, druhy plateb na Internetu 10. Trendy elektronického obchodu 11. Řízení projektu elektronického obchodu 12. E-learning 13. Rezerva
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologický výklad (přednáška, prezentace, vysvětlování)
- Účast na výuce
- 28 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
Cílem předmětu je poskytnout posluchačům přehled o problematice elektronické komerce. Studenti se seznámí se základními prvky projektů elektronické komerce, modelovým řešením vybraných aplikací a dále s nabídkou renomovaných dodavatelů produktů e-commerce a příkladem praktického řešení projektu nebo jeho části. Úkolem předmětu je seznámit studenty především s možnostmi a praxí v oblasti B2B a podle situace s možnostmi B2C.
Studenti získají znalosti v daném předmětu v souladu s jeho cílem a obsahem. Uplatnit znalosti v diplomové práci.
|
Předpoklady
|
Předpokládá se základní znalosti informačních a komunikačních technologií, managementu a marketingu.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Písemná zkouška
Studenti musí prokázat v písemném testu získané znalosti.
|
Doporučená literatura
|
-
Antlová, K. Úvod do elektronického podnikání. Liberec, 2006.
-
Clifton, B. Google Analytics. Brno, 2009.
-
Kubíček, M. Velký průvodce SEO. Praha, 2008.
-
Stone, B. Globální samoobsluha. 2014. ISBN 978-80-7252-527-0.
-
Stuchlík, P. Reklama na internetu. Praha, 2002.
|