Vyučující
|
-
Švandová Zuzana, Ing. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
1.Vztah marketingové komunikace k marketingovému mixu, vymezení základních pojmů 2.Komunikační proces,teorie,přístupy a modely 3.Tvorba komunikační strategie v podniku 4.Rozpočtování marketingové komunikace 5.Případová studie na tvorbu komunikačního plánu 6.Reklama 7.Osobní prodej 8.Public relations 9.Sponzoring 10.Výstavnictví 11.Přímý marketing,databázový marketing 12.Přímý prodej 13.Podpora prodeje 14.Ostatní formy marketingové komunikace.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologický výklad (přednáška, prezentace, vysvětlování), Dialogické metody (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Účast na výuce
- 42 hodin za semestr
- Příprava na zkoušku
- 20 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 10 hodin za semestr
- Semestrální práce
- 20 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
Předmět přibližuje studentům podrobněji jednotlivé formy marketingové komunikace firmy: reklamu, osobní prodej, vztahy s veřejností, podporu prodeje, přímý marketing, výstavnictví a sponzoring.
Student získá znalosti v souladu s požadavky a náplní předmětu, - pochopí marketingovou komunikaci v souvislosti s marketingem, vztah marketingové komunikace k marketingovému mixu - pochopí vztah mezi reklamou,osobním prodejem, Public relations, sponzoringem, výstavnictvím,přímým marketingem,databázovým marketingem,přímým prodejem, podporou prodeje a ostatní formami marketingové komunikace - naučí se metody a postupy pro řešení problémů v oblasti marketingové komunikace v praxi - komunikační proces,tvorba komunikační strategie v podniku,rozpočtování marketingové komunikace.
|
Předpoklady
|
Studium ekonomie, podnikové ekonomiky, managementu, financí. Absolvování předmětu Marketing,základní marketingové znalosti.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Písemná zkouška
Účast na cvičeních a prezentace semestrální práce zkouška:písemná
|
Doporučená literatura
|
-
Jefkins,F. Modern Marketing Communications, BAS London, 1996..
-
Lesly,P. Public relations. Victoria Publishing, 1995. ISBN 80-85865-15-7.
-
Nagyová,J. Marketingová komunikace není pouze reklama. VOX, 2001. ISBN 80-86324-00-1.
-
Schulz,D.E. Moderní reklama, umění zaujmout. Grada, 2001. ISBN 80-7169-062-7.
-
Švandová,Z.:. Úvod do marketingové komunikace. TU Liberec, 2002. ISBN 80-7083-637-7.
-
Tellis,G.J. Reklama a podpora prodeje. Grada Praha, 2000. ISBN 80-7169-997-7.
|