Vyučující
|
-
Mizerová Nikola, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Osnova semináře se každý rok obměňuje a tradičně je stanovena a naplánována společně se studenty během úvodního semináře. Aktuální témata viz e-learning kurzu.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
nespecifikováno
|
Výstupy z učení
|
Cílem konverzačního cvičení je dosáhnout v oblasti produktivních řečových dovedností studenta plně rozvinuté úrovně B2 s tendencí k prahové úrovni C1, v receptivních řečových dovednostech rozvinuté úrovně C1. Obsah předmětu je zaměřen na rozvoj čtení s porozuměním jako východisko pro následný připravený volný ústní projev. Cíleně jsou na výchozích textech nacvičovány kompenzační strategie, které dávají studentovi jistotu pro vlastní připravenou ústní prezentaci tématu. Výchozí populárně naučné a odborné autentické texty pokrývají lexikálně témata rovnost pracovních příležitostí a mezigenerační konflikty. Při přípravě volného projevu věnuje student pozornost fonetické adekvátnosti ústního projevu v rovině suprasegmentálních jevů (větný přízvuk, intonace, pauza) s cílem zaujmout posluchače a usnadnit mu proces dekódování sdělované informace.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
nespecifikováno
|
Doporučená literatura
|
-
DREKE, Michael, LIND, Wolfgang. Wechselspiel neu. Interaktive Arbeitsblätter für die Partnerarbeit im Deutschunterricht.. München, 2017. ISBN 978-3-12-606529-0.
|