| 
        Vyučující
     | 
    
        
            
                - 
                    Kabelková Martina, Mgr. Ph.D.
                
 
            
         
     | 
    | 
        Obsah předmětu
     | 
    
        1.-2. týden:  Specifika filmu jako média ve výuce cizího jazyka. 3.-4. týden:  Jazyk a film, typologie filmů z didaktického hlediska. 5.-6. týden:  Kritéria výběru filmu v rámci výuky cizích jazyků. 7.-8. týden:  Film jako zprostředkovatel (jazykových) reálií. 9.-10. týden:  Trénink řečových dovedností prostřednictvím filmu. 11.-12. týden:  Typologie cvičení, vytvoření pracovního materiálu. 13.-14. týden:  Prezentace vybraných filmů. 
         
         
     | 
    | 
        Studijní aktivity a metody výuky
     | 
    | 
        
        
        
        
        nespecifikováno
        
     | 
    
    
        
        
            | 
                Výstupy z učení
             | 
        
        
            
                
                Cílem semináře je poskytnout studentům základní teoretické znalosti o využití filmu ve výuce cizího jazyka. Na základě teoretických poznatků studenti vytvoří vlastní ukázku výukové hodiny tak, aby byli schopni zdůvodnit zvolené postupy.
                 
                
                 
                
             | 
        
        
            | 
                Předpoklady
             | 
        
        
            
                
                
                nespecifikováno
                
                
                    
                        
                    
                    
                
                
  
             | 
        
        
            | 
                Hodnoticí metody a kritéria
             | 
        
        
            
                
                    
                    
                        nespecifikováno
                    
                
                 Účast na cvičeních. Zápočtový test. 
                 
             | 
        
    
    | 
        Doporučená literatura
     | 
    
        
            
                
                - 
                    BRANDI, Marie-Luise, ARNSDORF, Dieter. Video im Deutschunterricht: eine Übungstypologie zur Arbeit mit fiktionalen und dokumentarischen Filmsequenzen.. Berlin, 1996. ISBN 3-468-49664-8.
                
 
            
                
                - 
                    PAECH, Joachim. Literatur und Film.. Stuttgart, 1988. ISBN 3-476-10235-1.
                
 
            
                
                - 
                    SCHWERDTFEGER, Inge Christine. Sehen und Verstehen: Arbeit mit Filmen im Unterricht Deutsch als Fremdsprache. Berlin, 1989. ISBN 3-468-49438-6.
                
 
            
         
         
         
     |