| 
        Vyučující
     | 
    
        
            
                - 
                    Mizerová Nikola, Mgr. Ph.D.
                
 
            
         
     | 
    | 
        Obsah předmětu
     | 
    
        Osnova semináře se každý rok obměňuje a tradičně je stanovena a naplánována společně se studenty během úvodního semináře. Aktuální témata viz e-learning kurzu.
         
         
     | 
    | 
        Studijní aktivity a metody výuky
     | 
    | 
        
        
        
        
        nespecifikováno
        
     | 
    
    
        
        
            | 
                Výstupy z učení
             | 
        
        
            
                
                Cílem konverzačního cvičení je dosáhnout v oblasti produktivních řečových dovedností studenta plně rozvinuté úrovně B2 s tendencí k prahové úrovni C1, v receptivních řečových dovednostech rozvinuté úrovně C1.  Obsah předmětu je zaměřen na rozvoj čtení s porozuměním jako východisko pro následný připravený volný ústní projev. Cíleně jsou na výchozích textech nacvičovány kompenzační strategie, které dávají studentovi jistotu pro vlastní připravenou ústní prezentaci tématu. Výchozí populárně naučné a odborné autentické texty pokrývají lexikálně témata rovnost pracovních příležitostí a mezigenerační konflikty. Při přípravě volného projevu věnuje student pozornost fonetické adekvátnosti ústního projevu v rovině suprasegmentálních jevů (větný přízvuk, intonace, pauza) s cílem zaujmout posluchače a usnadnit mu proces dekódování sdělované informace. 
                 
                
                 
                
             | 
        
        
            | 
                Předpoklady
             | 
        
        
            
                
                
                nespecifikováno
                
                
                    
                        
                    
                    
                
                
  
             | 
        
        
            | 
                Hodnoticí metody a kritéria
             | 
        
        
            
                
                    
                    
                        nespecifikováno
                    
                
                
                 
             | 
        
    
    | 
        Doporučená literatura
     | 
    
        
            
                
                - 
                    DREKE, Michael, LIND, Wolfgang. Wechselspiel neu. Interaktive Arbeitsblätter für die Partnerarbeit im Deutschunterricht.. München, 2017. ISBN 978-3-12-606529-0.
                
 
            
         
         
         
     |