-
ČÁP, J., MAREŠ, J. Psychologie pro učitele. Praha, 2007. ISBN 978-80-7367-273-7.
-
FONTANA, D. Psychologie ve školní praxi: příručka pro učitele. Praha, 2003. ISBN 80-7178-626-8.
-
GAVORA, P. Učitel a žáci v komunikaci..
-
Helus, Z. Sociální psychologie pro pedagogy. Praha: Grada, 2007..
-
KREJČOVÁ, L. Žáci potřebují přemýšlet: co pro to mohou udělat jejich učitelé. Praha: Portál, 2013. ISBN 978-80-262-0596-1.
-
KYRIACOU, Ch.. Řešení výchovných problémů ve škole.. Praha: Portál, 2005. ISBN 80-7178-945-3.
-
MERTIN, V., KREJČOVÁ, L. a kol. Metody a postupy poznávání žáka. Pedagogická diagnostika..
-
MERTIN, V., KREJČOVÁ, L. a kol. Problémy s chováním ve škole. Individuální výchovný plán..
-
ŘEZÁČ, J. Sociální psychologie. Brno: Paido, 1998..
-
STUCHLÍKOVÁ, I. a kol. Zvládání emočních problémů školáků. Praha: Portál..
|