-
BRAUN, R., MARKOVÁ, D., NOVÁČKOVÁ, J. Praktikum školní psychologie. Praha: Portál, 2014. ISBN 978-80-262-0176-2.
-
ČÁP, J., MAREŠ, J. Psychologie pro učitele. Praha, 2007. ISBN 978-80-7367-273-7.
-
FONTANA, D. Psychologie ve školní praxi: příručka pro učitele. Praha, 2003. ISBN 80-7178-626-8.
-
GAVORA, P. Učitel a žáci v komunikaci..
-
GORDON, T. Škola bez poražených: praktická příručka efektivní komunikace mezi učitelem a žákem. Praha: Malvern..
-
HELUS, Z. Sociální psychologie pro pedagogy. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1168-3.
-
HRABAL, V. Diagnostika: pedagogickopsychologická diagnostika žáka s úvodem do diagnostické aplikace statistiky. Praha: Karolinum..
-
KREJČOVÁ, L. Žáci potřebují přemýšlet. Co pro to mohou udělat jejich učitelé.. Praha Portál, 2013. ISBN 978-80-262-0496-1.
-
Kyriacou, Ch., Dvořák, D., Koldinský, M. Klíčové dovednosti učitele: cesty k lepšímu vyučování. Portál, Praha, 2008. ISBN 978-80-736-7434-2.
-
KYRIACOU, Ch.. Řešení výchovných problémů ve škole.. Praha: Portál, 2005. ISBN 80-7178-945-3.
-
MERTIN, V., KREJČOVÁ, L. a kol. Metody a postupy poznávání žáka. Pedagogická diagnostika..
-
MERTIN, V., KREJČOVÁ, L. a kol. Problémy s chováním ve škole. Individuální výchovný plán..
-
MERTIN, V., KREJČOVÁ, L. Výchovné poradenství. Praha: Wolters Kluwer, 2020. ISBN 978-80-7598-174-5.
-
ŘEZÁČ, J. Sociální psychologie. Brno: Paido, 1998..
|