-
KORTHAGEN, F., KESSELS, J., KOSTERS, B., LAGERWERF, B. & WUBBELS, T. Jak spojit teorii s praxí. Didaktika realistického vzdělávání učitelů. Brno: Paido..
-
NEZVALOVÁ, D. Reflexe v pregraduální přípravě učitele. Olomouc: Univerzita Palackého.
-
PODLAHOVÁ, L. První kroky učitele. Praha: Triton.
-
REITMAYEROVÁ, E., BROUMOVÁ, V. Cílená zpětná vazba. Metody pro vedoucí skupin a učitele. Praha: Portál, 2007..
-
ŠEĎOVÁ, K. Reflexe jako nástroj změny komunikačního chování učitele: případová studie. Pedagogika, 66(4), 2016, s. 477?494..
-
TROJAN, V. a kol. Pedagogický proces a jeho řízení. Praha: UK, PedF, 2002. ISBN 978-80-7290-543-0.
-
VAŠÁTKOVÁ, J. Úvod do autoevaluace školy. Olomouc: Univerzita Palackého.
|