-
CUMMINSONOVÁ, D. D. Základy experimentální psychologie. Co psychologové zjistili o myšlení, citech a chování člověka..
-
ČÁP, J., MAREŠ, J. Psychologie pro učitele. Praha, 2007. ISBN 978-80-7367-273-7.
-
KREJČOVÁ, L. Žáci potřebují přemýšlet. Co pro to mohou udělat jejich učitelé.. Praha Portál, 2013. ISBN 978-80-262-0496-1.
-
MERTIN, V. Výchovné maličkosti. Průvodce výchovou dítěte do 12 let.. Praha: Portál, 2011. ISBN 978-80-7367-9.
-
ŘÍČAN, P. Psychologie osobnosti. Praha: Grada, 2010. ISBN 978-80-247-3133-9.
-
SMÉKAL, V., MACEK, P. Utváření a vývoj osobnosti: psychologické, sociální a pedagogické aspekty..
-
STERNBERG, R. J. Úspěšná inteligence. Jak rozvíjet praktickou a tvůrčí inteligenci. Praha: Grada, 2001. ISBN 80-247-0120-0.
-
VÁGNEROVÁ, M. Psychologie osobnosti. Praha: Karolinum, 2010. ISBN 978-80-246-1832-6.
|