Monological explanation (lecture, presentation,briefing), Dialogue metods(conversation,discussion,brainstorming), Self-study (text study, reading, problematic tasks, practical tasks, experiments, research, written assignments)
- Class attendance
- 14 hours per semester
- Preparation for credit
- 14 hours per semester
- Home preparation for classes
- 92 hours per semester
|
-
ČENĚK, J., SMOLÍK, J., VYKOUKALOVÁ, Z. Interkulturní psychologie: vybrané kapitoly. Praha: Grada, 2016. ISBN 978-80-247-5414-7.
-
KROPÁČOVÁ, J. Výuka žáka s odlišným mateřským jazykem. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2006. ISBN 80-244-1511-9.
-
MOORE, D. Základy interkulturního soužití. 1. vyd.. Praha - Portál, 2015. ISBN 978-80-262-0915-7.
-
MORGENSTERNOVÁ, M., ŠULOVÁ, L. a kol. Interkulturní psychologie. Rozvoj interkulturní senzitivity. Praha: Karolinum, 2007. ISBN 978-80-246-1361-1.
-
MORGENSTERNOVÁ, M., ŠULOVÁ, L., SCHÖLL, L. Bilingvismus a interkulturní komunikace.. Praha: Wolters Kluwer, 2011. ISBN 978-80-7357-678-3.
-
PETRÁŠ, R. Cizinci ve vlastní zemi. Dějiny a současnost národnostního napětí v Evropě. Praha: Auditorium, 2012. ISBN 978-80-87284-32-2.
-
PRŮCHA, J. Interkulturní komunikace. Praha: Grada, 2010. ISBN 978-80-247-3069-1.
-
PRŮCHA, J. Interkulturní psychologie. Praha: Portál, 2007. ISBN 978-80-7367-280-5.
-
ŠIŠKOVÁ, T., ed. Výchova k toleranci a proti rasismu: multikulturní výchova v praxi. Praha: Portál, 2008. ISBN 978-80-7367-182-2.
-
ŠIŠKOVÁ, T. Menšiny a migranti v České republice. Praha: Portál, 2002. ISBN 80-7178-220-3.
-
ŠOTOLOVÁ, E. Vzdělávání Romů. 2. aktualiz. vyd.. Praha: Karolinum, 2013. ISBN 978-80-246-1909-5.
|