-
Http://www.zsbnpl.cz/web/doc/Fenomenologická reflexe výtvarného projevu.doc, 2007..
-
Referenční příspěvek z přednášky na 1. mezinárodním workshopu na téma "Intuitivní výtvarná tvorba" v Benešově nad Ploučnicí, pořádaného ZŠ v Benšově n/ Pl. a KVU PF UJEP v Ústí nad Labem..
-
KŘIVOHLAVÝ, J. Jak si navzájem lépe porozumíme : kapitoly z psychologie sociální komunikace. Praha: Svoboda, 1988..
-
KŘIVOHLAVÝ, J. Povídej-naslouchám. 1. vyd., Praha: Návrat, 1993..
-
LINHARTOVÁ, D. Pedagogická komunikace pro učitele. 1. vydání. Brno: MZLU, 2001..
-
MAREŠ, J., KŘIVOHLAVÝ, J. Sociální a pedagogická komunikace ve škole. 1. vyd. Praha: SPN, 1989..
-
NIŠPONSKÁ, M., ZÁVORA, J. Fenomenologická reflexe výtvarného projevu jedince, http://www.zsbnpl.cz/web/doc/Fenomenologická reflexe výtvarného projevu.doc.
-
SVATOŠ,T. Sociální a pedagogická komunikace : ukázky teorie a praktická cvičení. HradecKrálové: Gaudeamus, 1998.
-
ŠIMONÍK, O. Pedagogická komunikace. In Základy pedagogiky pro doplňkové pedagické studium.Brno: Paido, 2001..
-
Vybíral, Z. Psychologie lidské komunikace. Praha: Portál 2000 ISBN 80-7178-291-2.
-
ZÁVORA, J., NIŠPONSKÁ, M. Principy fenomenologické reflexe výtvarného projevu jedince se systemickým přesahem. In: Čechová, K., Brezina, I. (Eds.): Osobnosť v kontexte kognícií, emocionality a motivácií. Zborník z medzinárodnej psychologickej konferencie, Bratislava, 14.-16. 11. 2007..
|