| Vyučující | 
    | 
            
                
                    Kasperová Dana, doc. PhDr. Ph.D.
                
                    Bosáková Veronika, Mgr. Ph.D.
                 | 
    | Obsah předmětu | 
    | Student absolvuje praxi pod dohledem tutora praxe. Reflektivní pojetí praxe vyžaduje konzultace s tutorem před, v průběhu, závěru a po praxi. Dále je vyžadováno vedení portfolia k praxi a vedení samostatných záznamů a rozborů k pedagogické praxi. 
 
 | 
    | Studijní aktivity a metody výuky | 
    | Dialogické metody (diskuze, rozhovor, brainstorming), Aktivizující  metody (simulační, situační, inscenační metody, dramatizace, hraní rolí, manažerská hra), Klinická praxe pod dohledem | 
    
    
        
        
            | Výstupy z učení | 
        
            | Cílem Praxe 3 je navrhnout, realizovat a zhodnotit výchovně vzdělávací činnosti a jednoduché programy pro pobytovou akci v celkové délce minimálně 5 dnů (letní tábor, příměstský tábor, škola v přírodě, sportovně-pobytové akce, harmonizační pobyty dětí a mládeže). Teoretické poznatky a praktické dovednosti z požadované oblasti.
 
 | 
        
            | Předpoklady | 
        
            | Základní orientace v oboru. 
 
 | 
        
            | Hodnoticí metody a kritéria | 
        
            | Analýza výkonů studenta, Praktická demonstrace získaných dovedností 
 vedení portfolia k praxi, ústní kolokvium k reflexi praxe
 
 | 
    
    | Doporučená literatura | 
    | 
            
                
                
                    EICHHORN, Ch. Učitel a práce se třídou. Praha: Raabe, 2019. ISBN 978-80-7496-439-8.
                
                    KASPEROVÁ, D. Neformální vzdělávání - příklady dobré praxe.. Liberec: Technická univerzita v Liberci, 2020. 
                
                    KYRIACOU, Ch. Klíčové dovednosti učitele. Praha, Portál 1996. Praha: Portál, 1996. 
                
                    Mertin, V. Individuální vzdělávací program. Portál, Praha 1995.. 
                 
 
 |