| Vyučující | 
    | 
            
                
                    Kasperová Dana, doc. PhDr. Ph.D.
                
                    Harazinová Radka, PhDr. Ph.D.
                 | 
    | Obsah předmětu | 
    | Student absolvuje praxi pod dohledem tutora praxe. Reflektivní pojetí praxe vyžaduje konzultace s tutorem před, v průběhu, závěru a po praxi. Dále je vyžadováno vedení portfolia k praxi a vedení samostatných záznamů a rozborů k pedagogické praxi. 
 
 | 
    | Studijní aktivity a metody výuky | 
    | Pozorování, Nácvik pohybových a praktických pracovních dovedností | 
    
    
        
        
            | Výstupy z učení | 
        
            | Cílem předmětu Praxe 4 je navrhnout, realizovat a zhodnotit jednoduchý výchovně vzdělávací program pro skupinu dětí či mládeže v rámci neformálního vzdělávání. Program je zaměřen na oblast výtvarné výchovy, výtvarné tvořivosti a výtvarného experimentu. Dále je cílem předmětu Praxe 4 systematické pedagogické vedení skupiny dětí v rámci školní družiny či školního klubu po dobu celého semestru v rozsahu min. 4 hod./týdně. Teoretické poznatky a praktické dovednosti z požadované oblasti.
 
 | 
        
            | Předpoklady | 
        
            | Základní orientace v oboru. 
 
 | 
        
            | Hodnoticí metody a kritéria | 
        
            | Prezentace nabytých zkušeností prostřednictvím portfolia 
 vedení portfolia k praxi, ústní kolokvium k reflexi praxe
 
 | 
    
    | Doporučená literatura | 
    | 
            
                
                
                    Hájek, P. a kolektiv. Konsstrukce pozemních staveb 10 - nosné konstrukce. ČVUT Praha, 1997. 
                
                    PÍŠOVÁ, M. a kol. Mentoring v učitelství: výzkumný záměr Učitelská profese v měnících se požadavcích na vzdělávání. 2. vyd.. Praha: Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, 2011. ISBN 978-80-7290-589-8.
                
                    PÍŠOVÁ, M. et al. Teorie a výzkum expertnosti v učitelské profesi. Brno: Masarykova univerzita, 2011. ISBN 978-80-210-5744-9.
                
                    VETEŠKA, J., TURECKIOVÁ, M. Kompetence ve vzdělávání. Praha, 2008. ISBN 978-80-247-1770-8.
                 
 
 |