| 
        Vyučující
     | 
    
        
            
                - 
                    Konvalinková Jana, MgA. Ph.D.
                
 
            
                - 
                    Valkoun Vilém, Mgr.
                
 
            
         
     | 
    | 
        Obsah předmětu
     | 
    
        Tematické okruhy: 1. Projektová výuky, projektové dny. 2. Projektová výuky - dlouhodobé projekty, třídní projekty. 3. Hudba a hudební činnosti vhodné pro zařazení do projektové výuky. 4. Seznámení se a práce se základními prvky hudebních činností vhodných pro zařazení v projektové výuce. 5. Tematické okruhy v propojení s hudebními činnosti - environmentální oblast. 6. Tematické okruhy v propojení s hudebními činnosti - místo, kde žiji, region. 7. Tematické okruhy v propojení s hudebními činnosti - osobnosti regionu. 8. Tematické okruhy v propojení s hudebními činnosti - legendy, pověsti a příběhy regionu. 9. Tematické okruhy v propojení s hudebními činnosti - ekosystémy. 10. Tematické okruhy v propojení s hudebními činnosti - ekosystémy. 11. Tematické okruhy v propojení s hudebními činnosti - putování krajinou regionu. 12. Tematické okruhy v propojení s hudebními činnosti - naučné stezky. 13. Tematické okruhy v propojení s hudebními činnosti - orální historie, storytelling. 14. Syntéza probraných okruhů v tvůrčím pojetí. 
         
         
     | 
    | 
        Studijní aktivity a metody výuky
     | 
    | 
        
        Samostatná tvůrčí a umělecká činnost studenta, Cvičení
        
        
     | 
    
    
        
        
            | 
                Výstupy z učení
             | 
        
        
            
                
                Předmět seznamuje se základními pojmy projektové výuky a "baterií" možností hudebních činností v tomto procesu. Studenti si osvojí základní praktické postupy na integraci hudebních činností do tematických celků vhodných k projektové výuce. Vytvoří si vlastní návrhy tematických celků a seznámí se s širokými možnostmi hudebních činností, které lze implementovat do vybraných tematických celků projektové výuky.
                 
                Teoretické poznatky a praktické dovednosti z požadované oblasti.
                 
                
             | 
        
        
            | 
                Předpoklady
             | 
        
        
            
                
                
                Základní orientace v oboru.
                
                
                    
                        
                    
                    
                
                
  
             | 
        
        
            | 
                Hodnoticí metody a kritéria
             | 
        
        
            
                
                    
                        Prezentace tvůrčí a umělecké činnosti studenta
                        
                        
                         
                        
                    
                    
                
                 Účast na cvičeních. Seminární práce. Praktický výstup.
                 
             | 
        
    
    | 
        Doporučená literatura
     | 
    
        
            
                
                - 
                    COUFALOVÁ, J.. Projektové vyučování pro 1. st. ZŠ ? náměty pro učitele. Praha: Fortuna, 2010. ISBN 80-7168-958-0.
                
 
            
                
                - 
                    JENČKOVÁ, E.. Hudba a pohyb ve škole. 2. vyd.. Hradec Králové: Tandem, 2005. ISBN 80-903115-7-1.
                
 
            
                
                - 
                    KRATOCHVÍLOVÁ, J. Teorie a praxe projektové výuky. Brno: Masarykova univerzita, 2016. ISBN 978-80-210-8163-5.
                
 
            
                
                - 
                    MOLČÍK, A.. Klasika před školou. Praha: Classic, 2014. ISBN 9788026214793.
                
 
            
         
         
         
     |