| 
        Vyučující
     | 
    
        
            
                - 
                    Picková Helena, Mgr. Ph.D.
                
 
            
         
     | 
    | 
        Obsah předmětu
     | 
    
        Studenti volí individualizované metody pro vysvětlení učiva dle specifik žáka. Spolupracují s třídním učitelem žáka a jeho rodiči, aby aktivity a metody v rámci doučování odpovídaly reedukačním požadavkům v individuálním vzdělávacím plánu.
         
         
     | 
    | 
        Studijní aktivity a metody výuky
     | 
    | 
        
        Samostatná práce studentů (studium textů, literatury, problémové úkoly,výzkum, pisemná práce), Demonstrace dovedností studentů, Cvičení, Studium metodou řešení problémů
        
        
     | 
    
    
        
        
            | 
                Výstupy z učení
             | 
        
        
            
                
                Praxe je zaměřena na individuální práci s žáky se SVP formou doučování.
                 
                Teoretické poznatky a praktické dovednosti z požadované oblasti.
                 
                
             | 
        
        
            | 
                Předpoklady
             | 
        
        
            
                
                
                Základní orientace v oboru.
                
                
                    
                        
                    
                    
                
                
  
             | 
        
        
            | 
                Hodnoticí metody a kritéria
             | 
        
        
            
                
                    
                        Kolokvium
                        
                        
                         
                        
                    
                    
                
                 Účast na úvodním a závěrečném kolokviu, pedagogický deník s reflexemi průběhu vyučování
                 
             | 
        
    
    | 
        Doporučená literatura
     | 
    
        
            
                
                - 
                    Fisher, R. Učíme děti myslet a učit se: praktický průvodce strategiemi vyučování. Praha, 2011. 
                
 
            
                
                - 
                    KOTRBA, T., LACINA, L. Aktivizační metody ve výuce: příručka moderního pedagoga. Brno: Barrister & Principal, 2015. ISBN 978-80-7485-043-1.
                
 
            
                
                - 
                    MEŠKOVÁ, M. Motivace žáků efektivní komunikací: [praktická příručka pro učitele].. Praha: Portál, 2012. ISBN 978-80-262-0198-4.
                
 
            
                
                - 
                    STARÝ, K., LAUFKOVÁ, V. Formativní hodnocení ve výuce. Praha: Portál, 2016. ISBN 978-80-262-1001-6.
                
 
            
         
         
         
     |