| 
        Vyučující
     | 
    | 
        
     | 
    | 
        Obsah předmětu
     | 
    
        Tématické okruhy: 1. Rozmanitosti živé přírody 2. Společenstvo lesa 3. Vodní společenstva 4. Prezentace studentů 
         
         
     | 
    | 
        Studijní aktivity a metody výuky
     | 
    | 
        
        Dialogické metody (diskuze, rozhovor, brainstorming), Problémové metody (badatelské, výzkumné), Seminář
        
        
     | 
    
    
        
        
            | 
                Výstupy z učení
             | 
        
        
            
                
                Studenti se prakticky seznamují s živou přírodou na základě návštěvy ZOO v Liberci, vycházek do přilehlých lokalit města Liberce.
                 
                Teoretické poznatky a praktické dovednosti z požadované oblasti.
                 
                
             | 
        
        
            | 
                Předpoklady
             | 
        
        
            
                
                
                Základní orientace v oboru.
                
                
                    
                        
                    
                    
                
                
  
             | 
        
        
            | 
                Hodnoticí metody a kritéria
             | 
        
        
            
                
                    
                        Analýza výkonů studenta
                        
                        
                         
                        
                    
                    
                
                 Aktivní účast ve výuce, průběžné plnění úkolů, prezentace studentů.
                 
             | 
        
    
    | 
        Doporučená literatura
     | 
    
        
            
                
                - 
                    ANDĚRA, M. Encyklopedie naší přírody. Slovart, Praha, 2017. ISBN 9788075293466.
                
 
            
                
                - 
                    PODROUŽEK L. Didaktika prvouky a přírodovědy pro primární školu. Dobrá Voda u Pelhřimova, 2003. ISBN 80-86473-37-6.
                
 
            
                
                - 
                    TOMKOVÁ, A., KAŠOVÁ, J., DVOŘÁKOVÁ, M. Učíme v projektech. Praha: Portál, 2009. ISBN 978-80-7367-527-1.
                
 
            
         
         
         
     |