| Vyučující | 
    | 
            
                
                    Konvalinková Jana, MgA. Ph.D.
                 | 
    | Obsah předmětu | 
    | Tematické okruhy: 1. Dechová a hlasová cvičení, rozezpívání, příprava na zpěv v pěveckém souboru 2. Dechová a hlasová cvičení, rozezpívání, příprava na zpěv v pěveckém souboru 3. Práce s kánonem 4. Práce s kánonem 5. Příprava a vedení vícehlasu 6. Příprava a vedení vícehlasu 7. Nácvik a realizace sborových písní 8. Nácvik a realizace sborových vícehlasých písní 9. Sbor a sólové party 10. Sbor a sólové party 11. Hudebně-dramatické možnosti v pěveckém souboru 12. Hudebně-dramatické možnosti v pěveckém souboru 13. Vedení školního sboru a příprava a organizace koncertní činnosti 14. Vedení školního sboru a příprava a organizace koncertní činnosti 
 
 | 
    | Studijní aktivity a metody výuky | 
    | Samostatná tvůrčí a umělecká činnost studenta, Demonstrace dovedností studentů, Cvičení, Prezentace práce studentů 
                    
                
                    
                    Účast na výuce
                        - 14 hodin za semestr
                    Příprava prezentace (referátu)
                        - 20 hodin za semestr
                    Domácí příprava na výuku
                        - 26 hodin za semestr
                     | 
    
    
        
        
            | Výstupy z učení | 
        
            | Předmět seznamuje se základními principy práce s pěveckým sborem. Poskytuje základní teoretický a praktický rámec pro metody a aktivity s pěveckým sborem na 1. Stupni ZŠ. Teoretické poznatky a praktické dovednosti z požadované oblasti.
 
 | 
        
            | Předpoklady | 
        
            | Základní orientace v oboru. 
 
 | 
        
            | Hodnoticí metody a kritéria | 
        
            | Praktická demonstrace získaných dovedností, Prezentace tvůrčí a umělecké činnosti studenta, Prezentace skupinové práce 
 Účast na cvičeních 80%. Praktické výstupy sboru.  "Po dobu nařízené distanční výuky bude kontaktní účast na přednáškách a seminářích nahrazena plněním dílčích úkolů a komunikací se studenty v e-learningovém kurzu či on-line výukou."
 
 | 
    
    | Doporučená literatura | 
    | 
            
                
                
                    Tichá, A. Hlasová výchova v dětském sboru (2004). 
                
                    TICHÁ, A. Učíme děti zpívat. Praha: Portál, 2005. 
                 
 
 |