| 
        Vyučující
     | 
    
        
            
                - 
                    Harazinová Radka, PhDr. Ph.D.
                
 
            
                - 
                    Picková Helena, Mgr. Ph.D.
                
 
            
                - 
                    Hubertová Lucie, Mgr. Ph.D.
                
 
            
                - 
                    Břečková-Chalupová Eva, PhDr. Ph.D.
                
 
            
                - 
                    Veselá Michaela, Mgr. Ph.D.
                
 
            
         
     | 
    | 
        Obsah předmětu
     | 
    
        Obsah seminářů: - vnější x vnitřní diferenciace na 1.stupni - Pedagogická diagnostika jako východisko pro poznávání žáka, třídy a rodičů - Aktuální trendy ve vzdělávání žáků se SVP - kázeň, nástroje pro zvládání heterogenních kolektivů - žáci s OMJ - ŠVP-analýza stěžejních oblastí - sociální klima třídy, klima školy - Komunikace učitel - žák - rodič a vedení rodičovské schůzky, setkání s rodiči.
         
         
     | 
    | 
        Studijní aktivity a metody výuky
     | 
    | 
        
        
        
        
        nespecifikováno
        
     | 
    
    
        
        
            | 
                Výstupy z učení
             | 
        
        
            
                
                Cílem seminářů je připravit studenty na plánování a realizaci edukačního procesu v heterogenní třídě s využitím poznatků pedagogické diagnostiky.
                 
                
                 
                
             | 
        
        
            | 
                Předpoklady
             | 
        
        
            
                
                
                nespecifikováno
                
                
                    
                        
                    
                    
                
                
  
             | 
        
        
            | 
                Hodnoticí metody a kritéria
             | 
        
        
            
                
                    
                    
                        nespecifikováno
                    
                
                 Aktivní účast na seminářích, analýza vyučovacího procesu s důrazem na komplexnost práce učitele, sebehodnocení dle Nástroje.
                 
             | 
        
    
    | 
        Doporučená literatura
     | 
    
        
            
                
                - 
                    BENDL, S. Školní kázeň v teorii a praxi: učebnice pro studenty učitelství. Praha: Triton, 2011. ISBN 978-80-7387-432-2.
                
 
            
                
                - 
                    KOTRBA, T., LACINA, L. Aktivizační metody ve výuce: příručka moderního pedagoga.. Brno: Barrister & Principal, 2015. ISBN 978-80-7485-043-1.
                
 
            
                
                - 
                    KREJČOVÁ, L.; HLADÍKOVÁ, Z. Zvládáme specifické poruchy učení: dyslexie, dysortografie, dysgrafie.. Brno: Edika, 2019. ISBN 978-80-266-1400-5.
                
 
            
                
                - 
                    MERTIN, V., a kol. Metody a postupy poznávání žáka: pedagogická diagnostika. Praha: Wolters Kluwer ČR, 2016. ISBN 978-80-7552-014-2.
                
 
            
                
                - 
                    TESAŘOVÁ, M., a kol. Jak na žáky: zvládání náročných situací ve třídě. Praha: Portál, 2016. ISBN 978-80-262-1047-4.
                
 
            
                
                - 
                    TOMKOVÁ, A. Portfolio v perspektivě reflektivně pojatého vzdělávání učitelů.. PedF UK, 2018. ISBN 978-80-7290-982-7.
                
 
            
         
         
         
     |