Vyučující
|
-
Johnová Jana, PhDr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Předmět přibližuje studentům metodologii výuky čtení, psaní v počátečních ročnících ZŠ v jejich historickém kontextu i na základě vlastního pozorování reality v dnešních školách. V průběhu výuky si studenti prakticky osvojí vzorové písmo. Součástí seminářů jsou témata zabývající se analýzou učebnic a hodnocením pomůcek pro učení se elementární gramotnosti.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Účast na výuce
- 28 hodin za semestr
- Semestrální práce
- 22 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 20 hodin za semestr
- Příprava na zkoušku
- 20 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
Předmět přibližuje studentům metodologii výuky čtení, psaní v počátečních ročnících ZŠ v jejich historickém kontextu i na základě vlastního pozorování reality v dnešních školách. V průběhu výuky si studenti prakticky osvojí vzorové písmo. Součástí seminářů jsou témata zabývající se analýzou učebnic a hodnocením pomůcek pro učení se elementární gramotnosti.
|
Předpoklady
|
Základní orientace v oboru.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
nespecifikováno
Aktivní účast. Student prokáže dovednost psaní vzorového písma pro děti 1. ročníku ZŠ a teoretické znalosti z výuky prvopočátečního čtení a psaní.
|
Doporučená literatura
|
|