Vyučující
|
-
Picková Helena, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Studenti volí individualizované metody pro vysvětlení učiva dle specifik žáka. Spolupracují s třídním učitelem žáka a jeho rodiči, aby aktivity a metody v rámci doučování odpovídaly reedukačním požadavkům v individuálním vzdělávacím plánu.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Nácvik pohybových a praktických pracovních dovedností, Problémové metody (badatelské, výzkumné), Cvičení, Prezentace práce studentů
|
Výstupy z učení
|
Praxe je zaměřena na individuální práci s žáky se SVP formou doučování.
Teoretické poznatky a praktické dovednosti z požadované oblasti.
|
Předpoklady
|
Základní orientace v oboru.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Kolokvium
Účast na úvodním a závěrečném kolokviu, pedagogický deník s reflexemi průběhu vyučování
|
Doporučená literatura
|
-
Fisher, R. Učíme děti myslet a učit se: praktický průvodce strategiemi vyučování. Praha, 2011.
-
KOTRBA, T., LACINA, L. Aktivizační metody ve výuce: příručka moderního pedagoga. Brno: Barrister & Principal, 2015. ISBN 978-80-7485-043-1.
-
MEŠKOVÁ, M. Motivace žáků efektivní komunikací: [praktická příručka pro učitele].. Praha: Portál, 2012. ISBN 978-80-262-0198-4.
-
STARÝ, K., LAUFKOVÁ, V. Formativní hodnocení ve výuce. Praha: Portál, 2016. ISBN 978-80-262-1001-6.
|